Medlemskap ansökningar [Alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Duckling

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198999865869

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Ducklingツ

Vad är ditt födelsedatum? 25 januari 2007

Berätta om din karaktär. Han växte upp med en ensam stående pappa som jobbade på verkstad så det blev att Felix fick vara med mycket med hans pappa och hjälpa till med bilarna. Så det gjorde att Felix också gillar billar så på hans fritid så grejar han med bilar o köpa nya skrot bilar och göra iordning och han gillar även att utforska värden med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att kunna utveckla Servern lite och för att ha ett lite mer riktigt jobb men också för att kunna använda blocket och twitter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive?
Allt man kan göra och alla bilar och att det är så många aktiva så man träffar alltid träffar nya

Hur hittade du Unive? det var en kompis som vissade unive efter jag hade spela på en annan som sen blev bort tagen så testade jag unive å sen dess har jag bara spelat unive för den är riktig bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha ett gäng grabbar som glider runt med varsin import bil och har det chill.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att äga en jävla massa bilar, Lyx hus och vara piss rik så att det inte riktig behöver ta slut på pengar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej och kommer inte blir det om inte denna servern stängs ner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka