Inaktuell medlemskap ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nisse89

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199089546325/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? nisse6969

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Nils Mann och är 21 år gammal. när Nils var liten så växte han upp utanför stan med sin mamma, pappa och sin bror i ett stort och fint hus. men senare när Nils blev äldre så flyttade han in till staden Unive själv och träffade många vänner han kunde vara med. han har inte riktigt skaffat jobb än så länge så han har inte så mycket pengar. hans pappa gick bort i cancer år 2011 så Nils mådde väldigt dåligt. men efter ett tag bestämde Nils sig för att ta tag i sitt liv och försöka få jobb tillexempel inom polisen och tjäna pengar och ha kul. Nils är en karaktär som är väldigt rolig, snäll och tycker om att utmana sig själv med olika grejer. han är väldigt bra på att vara hjälpsam i staden. Nils pappa var polis så han har ganska många fördelar med att vara polis och han tycker att det låter väldigt kul. Nils framtidsdröm är att skaffa en stor och fin lägenhet med en snabb och snygg bil han kan åka runt med i staden, ha en bra ekonomi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att utvecklas som spelare inom Rp. den här servern är väldigt bra och jag ser fram emot att utveckla mitt spelande och träffa nya spelare i servern med alla olika åldrar och ha kul. Det jag vill göra är att jobba inom polisen hjälpa spelare i servern och reda ut brott, eftersom man måste vara medlem för att kunna bli polis så är det här absolut en del av varför jag vill bli medlem. jag tycker också det är väldigt kul när det är många spelare online nästan hela tiden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag är intresserad av Unive för att många är seriösa med sitt rp och det finns jätte många val i servern som bilar, roliga jobb. bra funktioner på allt tillexempel om man vill tjäna lite pengar kan man dra till arbetsförmedlingen och skaffa ett jobb, och priserna på bilar och allt sånt man köper är rimligt pris på.

Hur hittade du Unive? genom en streamer som heter cosmo_Bt på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att få ett jobb inom polisen och hjälpa så många människor som möjligt, och utveckla mitt rp:ande till högsta nivå, och kanske flytta in i en fin lägenhet med bra ekonomi och en bil. jag ska sprida mycket energi i servern och göra alla scenarion bra. och se till så det inte blir så mycket konflikter i stan.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? vara en bra karaktär som sprider glädje som sagt och göra det bästa jag kan för mina kollegor inom polisen och hjälpa alla i nöden om dom behöver hjälp med något. jag kommer göra allt för att alla spelare i servern ska vara glada hela tiden, känna sig trygga eftersom det är mitt arbete inom polisen. jag kommer såklart vara hjälpsam även när jag inte jobbar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka