Accepterad Medlemskap Ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Duckling

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198999865869

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? Ducklingツ#3193

Vad är ditt födelsedatum? 2007-01-25

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Felix Segerdahl. Felix ville komma på något han kunde göra för att känna mycket pengar så han kunde leva livet så han började leta efter folk som ville komma åt samma känsla som han själv. De börjad snacka ihop sig om att börja råna folk, butiker och större banker. Tillslut så bestämde de sig att börja sitt första rån på en kille på samma gata de kom undan med det men de kände inte att det var tillräckligt med pengar så de ville råna en bensinmack för att få lite mer. Men den dagen de skulle göra det så bestämde Felix sig att dra där ifrån för han var för nervös för han ville inte åka in så hans gäng gjorde det utan han. Felix flyttade till Göteborg för att gömma sig och samma dag han drog så blev Felix gäng tagna av snuten. Felix låg lågt ett tag men till slut tog han tag i sitt liv och skaffade jobb på Postnord AB och där jobbar han än idag.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Vill att min karaktär ska utvecklas och få träffa nya vänner och sen finns det fler funktioner om man är medlem och det gör att man kan skaffa blocket, Twitter.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en seriöst rollspel. Sen tycker jag om att servern fungerar väldigt bra. Innan körde jag en annan server då trodde jag att de inte fanns någon bättre en den men så togs den bort och då testa jag unive o de är fan bästa servern jag spelat :)

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom att min kompis visade mig den efter den förra jag körde togs bort så testade jag den här och vart fast direkt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha roligt, att minkaraktär ska uppnå att få samma känsla som han hade innan att han ska ha mycket pengar utan råna massa saker.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Tror de jag vill mest göra är att träffa nya vänner inom servern och att utveckla mig som rp spelare tycker de är väldigt kul o spela på eran server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka