Medlem ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

neopeo123

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? neopeo123#6591

Vad är ditt födelsedatum? 16 september 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars-Olof Johansson. Han är 19 år gammal. Han är ifrån Australien mer specifikt Brisben i Australien. Han växte upp med bra personer runt om kring honom men hans föräldrar har inte varit de bästa förebilderna för honom. Han var bra i skolan och var alltid snäll emot sina kamrater. Hans mamma började hamna i problem med Kriminalitet då Lars-Olofs Pappa var Kriminell och gjorde Kriminella handlingar. Detta resulterade i mordhot och mordförsök på Lars-Olofs mamma. Lars-Olof då redan vid 17 års åldern tog med sin mamma till Sverige. Där har dom bott i ett par år utan Pappan och ingenting har lyckligtvis hänt. Men nu har Lars-Olofs Pappa flytt till Sverige med sina kamrater där Lars-Olof och hans Mamma nu bor, och dom försöker ta han och hans familj, de följer till och med efter Lars-Olof ibland så han känner sig inte riktigt säker när han är ute själv om kvällarna. Vad ska Lars-Olof göra nu, kommer han eller hans mamma bli dödade eller kanske båda två?

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bli medlem för att få ett större utbud på servern och kunna göra fler grejer en vad jag kunnat tidigare utan ett medlemskap. Jag kan alla regler och har ett bra RP som jag vill bidra med på denna server, jag vill göra så att alla har det roligt när man spelar här.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att motparten också har roligt i scenariot. Det innebär att man inte ska spela för att själv ha kul utan man ska spela för att motparten också ska ha lika roligt. Det innebär att man ska göra ett scenario där alla har kul.

Hur hittade du Unive? Genom mina vänner och jag har spelat här tidigare fast inte som medlem

Tillbaka