Accepterad .meckan | Chef-jobb ansökan [Kriminalvården] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Kriminalvården Chef

Vad heter du IRL? Kaspian

Vad heter du på discord? .meckan

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelet sen 2022, men sen så lämna jag och börja återspela i slutet av 2023 tills nu.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla kirminalvården me att först kolla av aktivitet och anställda personer. Skulle ha kollat först hur aktiva dem är och sen kolla på folk som är inaktiva och sen prata me dem om dom fortforande vill jobba hos kirminalvården. Sen skulle jag försöka anställa mer folk så att aktiviteten kommer att gå uppåt, jag skulle ha tagit intervju me dem och sen hade jag utbildad dem så att dem kan jobba på egen hand utan nån hjälp och ta hand om alla som är i fängelset. Sen jag skulle haft gjort en liten quiz for alla som är anställda för kolla av hur mycket dem kan om dem fortforande minns något med några frågor om yrket. Sen hade jag såklart försökt att få samarbete me olika företager så att vi kan få rabatt och sånna här grejer så att kriminalvården kan bli mer aktiv och så. Sen ja det borde vart allt jag vill ba få igång kriminalvården så att dem får ny chef och börjar va aktiva igen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat hos polisen, så jag vet alla basics. Jag kan alla PL lagar och hur och när man använder våran utrustning och I vilket situation. Just nu är jag fortfarande polis men om jag klarar de så ska jag säga upp och börja jobba hos kriminalvården. Jag vet hur jag skyddar mig själv och andra, jag vet hur man använder radio för kommunicationer så att man inte babblar bara där.

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara ganska aktiv varje dag måndag / 15-17 isch sen på kvällen 20-22, tisdag / 13-15 sen på kvällen 20-22, och så varje dag typ o på helger ganska mycket mest på söndgar typ från 15-23.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Deklart, jag kommer fortsätta spela som vanligt.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Ja det har jag gjort.

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Godkänd! Du har valts ut som chef över yrket du ansökt till, lycka till med jobbet och hoppas du trivs!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka