Nekad .meckan | Beslut Överklagan [vossy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Ditt discord namn: .meckan

Ditt Hex-ID: steam:110000144076566

Vad för typ av beslut gäller det? Indraget Krim

Vem/vilka tog beslutet? Vossy

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror och vet förmodligem varför. Så det hände med att jag och en vän åkte in i falcks område där så började vi prata med en som hette zaki tror jag och han hade jätte mycket respekt mot oss så vi va snälla och pratade med honom och allt va bra. Sen kom det en kille som heter Eldin så vi pratade med han hit och dit. Och sen så började vi tjafsa och så skriva jag hotade med att skjuta han det förstår jag det va fel. Sen kom han ut med sin bärgningsbil och Pitta rakt in i mig och efteråt började han jaga min vän och pitta han flera gånger i rad så jag åkte en gång in i han så hans bärgningsbil flippade och så räknades de som VDM tydligen.

Hur är beslutet felaktigt? Från min perspektiv är den både felaktig men både inte. Så jag förstår delen med när jag åkte in i honom och så och gjorde det värre det förstår jag jätte väl och förstår det var jätte fel och dumt av mig och de gjorde saken värre bara. Men hur den e felaktig är att när jag var inne i min epa så tog han ut sin bärgningsbil och åkte rakt in i mig. Och sa ingenting inget aj inget förlåt ingen sen efter de började han jaga efter min kompis. Såklart jag förstår att jag gjorde de värre och jag borde aldrig ha gjort det jag förstår jätte mycket och jag tar hela ansvar för det jag gjorde. Jag är inte oskyldig nånstans men de e ochså lite VDM när han ba pittar rakt in i mig och säger ingenting och ba åkte därifån. Men jag förstår det va fel av mig och att jag gjorde det värre med att hota honom att skjuta han och köra in i han efteråt. Jag brukar inte skapa så mycket problem ni kan se på mina bans och jag säger förlåt igen och det kommer hända aldrig igen och jag kommer aldrig igen göra sådär igen i sån sätt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/jNdZRLhs57y8J3_Xx?invite=cr-MSxoSWIsMjAwNzE4Njk2LA

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

+rep utvecklat och förtjänar inte indraget krim samt ban

+rep förstår inte hur vdm kan vara indragen Krim. Sen att hota företag är helt realistisk speciellt när de är uppkäftiga. Och om ni anser det som ett regelbrott när han hotade så borde det gå under sunt förnuft och inte påverka Krim rollen.

+rep för att Albin ska få tillbaka sin Krim-roll!
Albin har alltid varit en pålitlig och ansvarsfull medlem i teamet. Hans engagemang och arbete har verkligen gjort skillnad. Det känns som att han skulle vara ett värdefullt tillskott igen på den positionen. Låt oss ge honom chansen att visa vad han går för igen! 💪

Senast ändrad:
+++rep förstår inte hur han fick indraget, han är en bra rpare och han förtjänar få tillbaka Krim samt bli unbannad.

+Rep, Jag anser att han förtjänar att få tillbaka sitt Krim, särskilt med tanke på de många positiva egenskaper han har visat under sin tid här. Han har konsekvent uppfyllt de krav och förväntningar som ställts på honom, och hans prestationer har varit av högsta kvalitet. Han har visat stort ansvar och engagemang i sitt arbete, och hans insatser har haft en tydlig och positiv påverkan på både sitt team och verksamheten som helhet. Dessutom har han gång på gång visat prov på en stark arbetsmoral och förmåga att leverera resultat. Att ge honom möjlighet att få tillbaka sitt Krim skulle inte bara vara rättvist utan även ett erkännande av hans fortsatta engagemang och kompetens.

Mvh Elias.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka