Accepterad DJD24 | Ban Överklagan [manualchecked]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJD24

Medlem
Meddelanden
121
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199875555228/

Ditt Hex-ID: steam:1100001454d4e17

Vad är din discord tagg? DJD24.

Vem var det som bannade dig? manualchecked

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-02-16 190252.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom att ja sköt ett skott på motorvägen och träffade däck, men visste faktiskt inte att man inte får.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min vän hade varit ute och åkt ett tag i sandy tills vi får syn på en blå bil som verkar se ut som opps så vi åker närmare snackar lite med hnm och så säger han att han är DTV och dem har vi krig med. så jag hoppar ut och säger ut ur bilen han börjar slingra sig fram och då skjuter jag däck för att höja socialiteten. och sedan åkte vi hem och tog med han dit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är ingen felaktig eftersom jag fick reda på att man inte får skjuta på motorväg efter detta hände. jag sköt för att få tag på han och dessutom sköt jag däck 1 skott, och tänkte de skulle gå snabbt och smidigt. .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej inte blivit bannad utav det här för att jag inte visste att man inte fick skjuta på motorvägen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat bara hoppat ut och riktat eller kanske bara inte hoppat ut från första början bara åkt till någon mindre väg och snackar där och hade kunnat hoppa ut och riktat på han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka