Accepterad .meckan | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101601126/

Ditt Hex-ID: steam:110000144076566

Vad är din discord tagg? .meckan

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: banunive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt imot serverns regler.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad är att jag var med ett scenario där jag hade en snutjag i en baxad bil asså jag åkte en bil som jag tjuvade ifrån en kille framför polisen, sen efter det gick det till en snutjag där jag lämnade bilen och hoppade in med en annan kille så åkte vi och så krockade vi så jag rpade inte på sakdorna när vi krockade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel i detta scenariot, jag ansåg det var fel men det var försent för mig men det var mitt fel och jag verkligen ångrar det jag gjorde, jag borde haft rpad på skador och inte tjuva bilen framför polisen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för jag tror det var fearrp och nåt mer minns inte riktig, men hur jag lyckades ta lärdom av dem bans är att läsa igenom reglerna igen och försöka lära mig lite gran mer om de samt jag lärde mig att man ska alltid värna om sitt liv, spelar inget roll om du blir stressad eller inte du ska alltid värna för ditt liv oavsett för det blir alltid till slut en rolig scenario som spelas klart. Jag lärde mig mycket efter mina bans där att jag ska alltid rpa på skador samt värna för mitt liv. Och jag såklart tar ansvar för det jag gjorde och jag verkligen ångrar det jag ber så mycket om ursäkt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle kunna backa i tiden då såklart jag hade inte haft snott bilen framför polisen eftersom det är dumt samt suntförnuft att tjuva en bil framför polisen eftersom man ska vara diskret som kriminell och det var jätte dumt av mig, men det jag hade gjort är att inte tjuva bilen och om då jag borde åtminstone ha stannat och inte åka vidare för att man ska vara diskret i sånna situationer. Samt när vi krockade jag borde haft rpad på skador men det gjorde jag inte, jag borde ha skrivit nåt /me ont eller /me Bruten arm eller nåt bara nåt så det ser mer realistikt ut och så att man visar att man vill rpa på en hög nivå, jag skulle ge allt för att gå tillbaka i tiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig jätte mycket. Det jag kommer göra annorlunda är att inte tjuva bilar framför poliser samt att rpa på skador alltid oavsett va det är om det är dysnc eller om det är en litet krock eller ett stor krock spelar ingen roll, jag har lärt mig jätte mycket efter denna bannet och jag ska försöka undvika sånna här situationer för det påverkar bara mig och bara mig det är jag som mår illa när jag blir bannad, jag ska hålla mig ifrån sånna scenarios där jag bryter mot regler, jag kommer alltid rpa på skador samt vara mer diskret när jag blir krim igen kommer aldrig göra det om jag vill bara ha en till chans, jag ångrar det så mycket jag ber så mycket om ursäkt igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka