Inaktuell .meckan | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.meckan

Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Kaspian Men det står kasjan på id

Ditt discordnamn: .meckan

Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2008

Varför ska just du bli staff? Varför jag ska just bli staff är att jag kan förhindra folk som bryter imot regler på servern så att Unive kan få en mer lugnare RP istället för folk som bryter imot reglerna. Jag kan ochså ta imot många reports tickets och hjälpförfrågorna för att hjälpa till mitt bästa till dem som behöver hjälp med till exempel om någon VDMA dem eller om någon behöver hjälp me ped eller är glitchad. Kan bidra med att jag kommer få en bra reputation som helper för jag är ganska aktiv och hjälper människor. Samt jag vill bidra med bättre kriminell rp där jag tycker den nuvarande rpn är jävlig tråkig och många bryter imot regler.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte fungerar på unive är att folk gör massa grejer som man inte hade gjort i verkliga livet samt kriminella rpn där folk gör shoot on sight samt begår mycket fel samt folk som doxxar folk och hetsar ooc och hotas det är flera grejer som har kommit upp på det senaste och jag stör mig bara på det liksom folk vill ju bara spela ifred dem vill inte känna sig hotade av andra spelare.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur jag och staff teamaet ska lösa det är att vara aktiva ig och hjälpa så många vi kan samt kolla över anmälningar där det kan förekomma att någon hetsar ooc eller doxxar och det vill vi inte att det ska hända här på unive man ska skicka dem med huvudet före vi vill inte ha sånna dära folk i unive, det känns bara helt enkelt inte roligt för andra spelare. Men jag och staff teamet ska sammarbeta och ta beslut med varandra samt specca mer personer.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är profosseionell när man tar sitt jobb seriöst som helper och hjälper till och gör sitt jobb korrekt. Man ska inte lalla runt bara för man är helper/staff. Man ska alltid vara professionell som till exempel, försöka hjälpa så mycket man kan och inte bara ge en kort svar till personen som behöver hjälp och sen ta bort deras hjälpförfråga som löst. Man vill ju ta detta jobbet seriöst och hjälpa till så mycket man kan. Samt hur man agerar profossionellt är när man tar rätta beslut och inte felaktiga beslut att du bara "Tror" kolla alltid med en annan staff vad dem tycker och hur dem skulle göra innan du tar dina beslut.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Just nu när det är fortfarande skola så spelar jag ganska mycket går inte så mycket ut bara sällan i vissa tillfällen där jag har faktsikt fastnat på unive och tycker det är jävlig kul och spela samt rpa. Men jag brukar vara vaken samt aktiv från måndag-torsdag säger vi runt 12-15 tills 22-23 och sen på fredag-sön då är det ju typ run 10-00. Så jag har jävligt mycket tid.

Hur länge har du spelat på Unive? 2024-04-15 då när jag blev medlem.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har tidigare erfarenheter inom staff har jobbat här sen innan men då hade jag inte lika mycket tid och specca och så blev av med mitt helper men nu när jag har tid har jag valt att komma tillbaka och hjälpa till.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd på alla, men kanske servervakt men jag vill är iallafall beredd på alla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka