Antagen AL9 | Ansökan till Staff [Hugster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AL9

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,091
Reaction score
110
Vad är ditt namn i verkligheten? Alle

Ditt discordnamn: alle0108

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? För jag har varit en spelare på servern ett väldigt bra tag jag vet hur det går till på servern och vad som är brister och som inte är brister på servern. Jag är kompetent och aktiv samt mogen och vet hur man ska bete sig och hur man tar beslut samt åtgärder om det behövs. Samt har jag mycket tidigare erfarenheter inom staff då jag varit helper samt Mod så jag vet hur forumet samt kommands ingame fungerar så det blir inga problem att sätta igång med speccande direkt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker aktivitet hos staffs inte är det bästa i tillfället då det tar ganska lång tid för att få svar i reports samt få hjälp ifall det begots regelbrott eller om man bara vill fråga frågor allmänt. Samt krim rpn har det ökats otroligt med pittande och bara allmänt kaosig och förjävlig rp.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Arbeta tillsammans lyssna skarpt på varandras åsikter och ideer hur man får stop på problemen på servern samt ska vi arbeta i grupp så inga misstag sker. Pusha varandra så aktivitet höjs påminna varandra när det behöva spec ingame, ta hårdare åtgärder på de som visar att de inte kan rpa och är bara här för att förstöra och ge katastråfal rp.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att visa sig professionell är något väldigt viktigt då vi staffs är ansiktet utåt för servern då behövs det att vi visar att vi är här för att hjälpa spelare inte vara emot våra spelare för utan spelare så är vi inget alls. Det är simpla saker man bör göra när man är staff och grunden är ju att vara trevlig och visa att man tar sin staff roll seriöst och visa att man inte är partisk.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag gör samma som nu när jag spelar vanligt att jag spelar när jag har tid för det och nu när det är lov så kommer det inte vara något problem med aktivitet och borde inte vara det när det inte är lov heller.

Hur länge har du spelat på Unive? Närmar sig 5 år.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag har varit helper flertal gånger och Mod 1 gång så kommands och forumet är inga problem för mig då jag vet hur det funkar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Är bered på det mesta men är mest sugen på dem jag kryssa i.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka