Accepterad Me2z | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Me2z

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199161546478/

Ditt Hex-ID: 1100001479a16ee

Vad är din discord tagg? Lolibob#4121

Vem var det som bannade dig? Analytikern och gregg

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-06-14 190448.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom att jag skjöt ner personer och senare kom tillbaks för att hämta kropparna som jag och en annan grabb skjöt ner med flera boys.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän körde upp Diabloz för att snacka med dem sedan så hetsar vi emot varandra och dem drar upp vapen och skjuter emot oss när vi åker därifrån vi hoppar ut och skjuter ner alla dem och min vän blir skjuten så jag tar honom och drar iväg emot sjukan men han sa jag måste dra ska hjälpa morsan med en sak, jag sa jag ressar dig och han quitade jag drar tillbaka och tar kroppar och lootar samt kör iväg till utanför sjukan och släpper.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban eftersom att jag var dum nog och åkte tillbaka för att loota fast man inte fick men jag hade ingen aning om det då jag har spelat sen tidigare på unive och då har det varit att man får skjuta och loota samt loota direkt efter man skjutit ner men jag har anpassat mig och inte gjort det misstaget men visste inte om att man fick åka tillbaka efter att man skottat.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för suntförnuft och har fått ett bättre tänk hur jag ska utforma mig i rpn då jag höll på som en idiot för 2 år sedan och jag har ju tagit åt mig efter varje ban och lärt mig efter varje vissa bans har varit felaktiga så jag inte har fattat vad jag gjort fel men nu så lär/tänker igenom alla bans jag får för att försöka att lära mig av alla misstag, alla kan göra misstag tycker att jag är redo att komma tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat åkt iväg med min kompis och dragit där ifrån och inte åkt tillbaka då det var en dum ide.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har blivit bannad 3 gånger på 3 månader och detta fick mig verkligen att tänka till, jag var lite för bekväm för jag har inte blivit bannad på länge så detta var verkligen uppfriskande, nästa gång kommer jag verkligen tänka till innan jag gör något och ha lite konsekvens tänk.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka