Accepterad mdrkakaa | Chef-jobb ansökan [Dippen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mdrkakaa

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Användarnamn: mdrkakaa

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa Bil & Motor

Vad heter du IRL? Gudmundur

Hur gammal är du? 32

Hur många timmar har du på Fivem? 1500+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag är just nu anställd sedan några dagar tillbaka och har aktivt funnits tillgänglig både på firman och ute i våran mail ( discord ). Bilfirman, i de här fallet Marjas är just det ställe jag haft oerhört långtid's erfarenhet ifrån. Jag går med siktet att firman skall till största del av dagen finnas tillgänglig för kunderna, och gör den inte det så är det min uppgift som chef att anställa och schemalägga folks arbetstider för det absolut bästa bemötandet man kan få när man besöker oss

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag är just nu anställd och hårt arbetande under just denna firman, med tidigare erfarenhet ifrån både chefsjobbet, mailen ( discord ) & bemötandet utav varje enskild kund. Jag brinner för firman och dem timmarna jag är inne så finns jag tillgänglig på just Bilfirman och haver vad man säger, inget privatliv.

Berskiv din karaktär? Min Karaktär är en väldigt glad, positiv och serviceinriktad person. Han växte upp och blev redan i tidig ålder självförsörjande inom just samma bransch där han började sin karriär som begagnadsförsäljare. Intresset växte och likaså gjorde både hans rykte och ambitioner vilket snabbt ledde till en förfrågan av både storföretagen bmw & Mercedes att bli deras ansikte utåt, alltså att sälja deras nybilar inom hans företag. Tiden gick och utvecklingen av bolaget fortsatte. Vi utökade med någon enstaka Opel, vi tog över Saab försäljningen & även Volvo försäljningen blev en stor hit bland personerna med både AM och B behörighet.

Som person är inte inkomsten den viktigaste för allt arbete man utför, det är för honom väldigt mycket viktigare att alla som lämnar bilfirman gör det med ett leende på läpparna och med intresset av att faktiskt komma tillbaka.

Kundbemötande, nöjdhet och glädje vandrar allt hand i hand

Hur ofta kommer du vara inne? Mån - Sön 20.00 - 01.00
Tis - Tors 09/10.00 - 14.00

Även vissa instickande eftermiddagar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp, det skulle jag

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej det gör jag inte.

Har du läst våra Regler? Japp självklart

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka