mdrkakaa | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mdrkakaa

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Användarnamn: mdrkakaa

Vad är ditt namn i verkligheten? Gudmundur

Vad heter du på discord? mDRKAKAA

Ange ditt födelsedatum 11 September 1988

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 09.00 - 12.00 / Ons - Tors
20/21.00 - 01.00 / Mån till Sön

Berätta om dig själv Gudmundur, 32 år gammal & ifrån det ända rätta! Schlätta ( Skaraborg ) - Började min rp som ung, då med ett spel vid namn Ultima Online vilket höll i sig i drygt 6 år innan jag valde att spela Arma 1,2 och slutligen 3 där jag inom Altis Life började med rp igen. Arma 3, Altis Life vart aktuellt för mig 1800-2400 timmar där jag var med inom Staff Teamet för en server vid namn Asylum som bestod utav 4 st sammankopplade servrar ( Engelska ) . Fann efter det FiveM vilket jag tillsammans med min svåger började spela för nu drygt 1500 timmar sedan, vi var aktiva på Servrar som SRRP, RSRP samt en engelsk server där jag ingick i Staffteam & nu slutligen agerade ja WL Manager för en Server vid namn Vanity som här om dagen valde att lägga ner.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle använda min position inom staff som ja gjort vid alla andra tillfällen, alltså att genom Specc kika över folks Scenarion så att reglerna inom rp följs, det inte föregår någon pg/mg och att varje person som genom muntlig eller skriftlig ansökan faktiskt håller sig till det dem sagt & inte blir ett troll som genom brister och omogenhet förstör för mig eller andra på servern som faktiskt gör deras bästa för att vidbehålla vad rp:t står för och ser till att skapa Scenarion och inte en massa lallande/gang gang.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag testade Multistaden för en tid tillbaka men då vart det inte lika givande folk inne, servern bestod av många yngre som bara lekte & först nu för någon vecka sedan gav jag servern en chans och insåg snabbt att potentialen vuxit, staffs/admin vart aktiva och vad ja hittills märkt/känt av så har de varit väldigt få med behörighet som haft maktmissbruk

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? Jag har undersökt servern väl, både IC och OOC - Testat folk inom många Scenarion och med tanke på att servern är 14+ så tycker jag att den håller förväntningarna. Scripten finns, servern är påkostad i tid och många av alla inom Staffteamet finns oftast tillgängliga

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle kunna bidra med ett väldigt moget ansikte inom Servern. Jag är som tidigare nämnt 32 år gammal & 4 barnsfarsa, tiden jag spelar är för mig viktigt blir en givande tid och då att mitt likaväl som andras rp/aktivitet skall vara värt timmarna man lägger på servern. Jag lirar oftast bara när min svåger lirar, men sitter då aktivt vid datorn kvällstid även utöver det och haver då all möjlighet i världen att agera specc IC som OOC inom discord.

Har du några tidigare erfarenheter? Japp, har som sagt Nuke Town inom FiveM och Asylum inom Arma 3

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? Vi har inte använt oss utav kommandon som /kick, /tpm m.m även ifall ja kan många utav dessa kommandon. Vi har oftast använt oss utav en s.k admin panel/mod meny som gjort allt mycket enklare. Kommandon är dock för mig inte direkt okänt och ja kan ta upp den informationen oerhört snabbt

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Japp , väldigt enkelt

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Just nu är det ingen annan server som är aktuell då Vanity valde att stänga ner

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nja inte direkt, haver du några frågor är du välkommen att kontakta mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka