Inaktuell McQueen! | Ansökan till Streamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Ditt discordnamn: McQueen!

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Twitch, Tiktok

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan:
https://www.tiktok.com/@mcqueeeeennnnn

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? Jag snittar ungefär 30-50 tittare och har bara streamat några dagar. Plus att jag är redan affiliated så att folk kan subba osv. Och på tiktok så snittar jag kanske 5000 tittare. Gjorde förr och vet att det är en säker play eftersom att jag är the rock och har 1300 följare.

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med Jag satsar mest på helheten, om ni skulle fråga någon tittare så har dom säkert 100 klipps. Men jag klippar aldrig, jag brukar dock sjunga the rock låtarna och det gillar alltid folk 😁

Hur ofta är du aktiv? 15:20 - 21:30 varje dag typ

Finns det något annat du vill berätta för oss? Ja massor. Jag kan börja såhär. Jag vet att jag inte når alla krav, men jag försöker ändå. Enligt mig så borde ni ge mig streamerrollen för att det blir en väldigt bra investering. Anledningen till det är för att jag alltid har velat vara en streamer, ända sen jag va liten. Men jag har aldrig haft en tillräckligt bra dator, men för några veckor sen så fick jag det. Vilket gör att jag aldrig kommer sluta kämpa. Och jag märker redan nu att folk gillar mina streams för att jag har cirka 25-50 tittare och har fått ungefär 260 följare på bara några dagar. Just nu har jag 500 men man kan alltid satsa högt. En annan anledning till att ni borde investera i mig är för att jag har The rock pedden och väldigt mycket energi. Den kombon är nästan oslagbar. Många ser upp till mig samt tycker om mig för att jag är rolig och har the rock som ped. Om ni kikar in på min stream någon dag så fattar ni nog. Och sist men inte minst, jag satsar på att få folk glada och värma deras hjärta. Vissa kanske går igenom vissa saker, då finns jag eller kanske någon annan streamer.
Jag är även väldigt bra på att ta emot konstruktiv kritik, tex saker jag borde förbättra och sådant.

Mitt allra största mål med min stream är att alla ska känna sig välkomna och accepterade. Jag bidrar mycket till att hjälpa nya, eller bara allmänna frågor från en vanlig spelare.

Jag lär ut regler genom att ha tex !meta som command och det står även i titlen.

Det var allt från mig!

Mvh McQueen!
+rep riktigt bra streamer❤️💯

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka