NmTheLawssss | Ansökan till Streamer

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NmTheLawssss

Medlem
Meddelanden
868
Reaction score
20
Ditt discordnamn: NmTheLaw

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Twitch

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan: https://www.twitch.tv/nahirmine

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? när jag streamar unive så är det snitt 30-50 en bra dag eller när jag gör scenario så är det 70, men förväntar mig mycket mer så fort jag har startat upp mitt gäng igen då det är de alla vill ha.

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med har inga klipps så mycket på unive det jag har är mest ba något lalligt på folk som i närheten av min stream, men mina vods när jag streama unive har 1.7k tittare snitt 1k

Hur ofta är du aktiv? just nu på själva unive inte lika mycket som förr tanken på att jag inte har ett gäng eller är med något så finns inte mycket att göra, men som jag beskriv tidigare så ska jag starta upp mitt gäng och börja på noll som kommer bli en del streaming på det då det är det mina tittare vill se.

Finns det något annat du vill berätta för oss? har inte något speciellt att berätta förutom det som är fördel är att många på server känner till mig och vet vem jag är har fått totalt 100 nya följare bara freån unive så många där som kollar och supportar min stream

Tillbaka