mcelmo7 | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

mcelmo7

Icke Medlem
Meddelanden
82
Reaction score
12
Användarnamn: mcelmo7

Hur gammal är du? 15, 2005

Vad heter du? Elias

Vad heter du på discord? Elmo#4671

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar: 16-22 ibland mer. Helger: 14-02 ibland mer.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle först och främst hjälpa folk när dem behöver hjälp, för ibland kan jag se folk som behöver hjälp som inte får hjälp. En person mer i staffteamet = mer kompetens så att säga. Sen skulle jag se till att RP:t skulle fungera eftersom jag brinner för RP. Jag hatar när folk RDM:ar, VDM:ar och tror att en RP server är en lall server. osv. Det skulle jag fokusera mycket på om jag var staff. Jag tror att jag skulle bidra med mycket glädje på servern och många glada spelare. Eftersom jag vet hur det är att vara en "normal" spelare tror jag att jag kommer förstå de som behöver hjälp.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej det har jag inte men det skulle vara riktigt roligt att få hjälpa till på servern och lära sig om hur det fungerar och så vidare.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej inte i GTA men dock har jag varit mod på en minecraft server tidigare vilket har givit mig lite kunskaper. Dessutom har jag tittat mycket på youtube som jag lärt mig ifrån.

Vad kan du om skripts? Inte så mycket eftersom det inte intresserar mig riktigt mycket men är villig att lära mig.

Skulle du kunna Skicka din förra staff ansökan och skicka den med den här. Det blir då lättare för oss att ta en titt på den

Användarnamn: mcelmo7

Hur gammal är du? 15, 2005

Vad heter du? Elias

Vad heter du på discord? Elmo#4671

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar:16-22 ibland mer. Helger: 14-02

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till att att Rp:n på servern skulle fungera, att folk inte ska gå runt och försöka "vinna" osv. Skulle rp:a som vanligt och rycka in i kniviga situationer. Skulle hjälpa folk när det behövs och försöka vara så aktiv som möjligt.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Nej det har jag dessvärre inte varit men det skulle vara kul och intressant att få hjälpa till på servern.

Har du några tidigare erfarenheter? Inte i GTA men har varit test mod på en MC server förut.

Vad kan du om skripts? Inte så mycket men vill lära mig.

Hej där, om du fortfarande är intresserad av din rank så hör av dig så kan vi ta intervju :)

dm mig Philip320#9234

Kommer ändra mitt svar på din ansökan utifrån din aktivitet som vi ser på servern att du har. Det är inte tillräckligt och inte skäligt att promota dig till en staff rank.
Nekad.

Tillbaka