Inaktuell Lasse Björkman | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .

pewpew

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
87
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William.

Ditt discordnamn: pewpew6895

Ange ditt födelsedatum 21 November 2012

Varför ska just du bli staff? Jag hade viljat hjälpa till, och ta ett större ansvar, över servern och se till så att allt står väl, och att alla kan bidra med en seriös, och rolig RP även utanför när man jobbar som staff! Och se till så att allt står väl även i DCN och IG. Menas då allt all RP ser bra ut, och att alla har en rolig, och seriös RP in game. Och se till att dra in personer som sitter i väntrum blir indragna i en support channel, och får hjälp eller att få ställt sin fråga eller eventuellt annat, vad de behöver hjälp med!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Ser ofta ibland, inom mitt yrke Polis, att det är CopBaitare och lallare, som sabbar RP:N. T.ex att säga "ska kolla i min inventory" om de t.ex får frågan om de har nått vasst på dem, och sedan att de säger de. Det hör jag ofta och det är OOC in game. Eller att kriminella har stor brist på sociall RP som måste förbättras. Känner att som staff kommer jag kunna hjälpa andra, och det kommer gå bättre för alla andra också!