Nekad McAfee | Ban överklagan [Abi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlleHrm

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199115725342/

Ditt Hex-ID: 110000144deea1e

Vad är din discord tagg? McAfee#2692

Vem var det som bannade dig? Punkt. [Som inte är helper längre]

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bug abuse, toggle id vid washen

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde en bugg abuse vid washen, samt använde toggle id som jag inte visste att jag hade på eftersom man inte kan se det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hade varit vid cocain säljet och då skulle sedan tvätta pengar, vi åker till washet och kommer på att någon hade sagt till att man kunde gå in, tvätta pengarna som vanligt, men man kunde avbryta tvätten så att det skulle gå snabbare för pengarna att bli färdiga och bestämde mig för att göra det. sedan åkte vi till banken för att sätta in pengarna och sen efter kanske 5min var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. självklart är det ingen felaktig ban det förstår jag för det jag gjorde var jätte fel och det är jag medveten om, men jag ber så himma mycket om ursäkt för det jag har gjort och har tagit en jätte stor lärdom om att man absolut aldrig ska göra bug abuse eller någon annan typ av regelbrott och kommer skärpa mig till nästa gång och kommer verkligen tänka en extra gång innan jag gör saker jag är lite osäker på om man bör göra eller inte. jag gillar verkligen att RPa för det är typ det ända jag gör om dagarna så det är riktigt tråkigt att vara bannad, men jag förstår att jag skulle tänkt på det innan trotts allt.
Samt förstår jag inte heller varför jag gjorde det för det trotts allt det var bara 60k och nu i efterhand skulle jag bara kunnat vänta där i ca 30 sek till för att sedan gå vidare utan att ha blivit bannad för trotts allt 30 sek extra är inte mycket.
Så jag ber jätte jätte mycket om ursäkt och det menar jag samt kommer ALDRIG göra det igen och det lovar jag.
,men det där med toggle id, för det första visste inte änns jag att jag hade på det, för man ser ju inte om man har på det eftersom man inte ser sitt ID över sitt huvud så kommer säkert binda om knappen eftersom jag säkert råka komma åt den.
//Hoppas ni förstår.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror jag har fem eller sex tidigare banns och en av dom var när jag körde motorcykel ner för en trappa i medel hög fart som då är PWG som jag har taggigt en stor lärdom av och då inte har gjort det regelbrottet sen dess.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Inte ha gjort den där dumma buggen, istället skulle jag bara ha kunna vänta ca 30 sek extra och inte göra det jag gjorde för det kan ju förstör för någon som kanske skulle ha då kunnat råna mig, men fick inte skansen för jag drog ju jätte fort där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. om jag ska åka till washen senare i framtiden ska jag inte göra den dära buggen eller någon annan typ av bugg heller vid det laget. Eller någon annan typ av regelbrott.
Samt ska man rapportera in buggar till Staffs om man vet att det finns.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Denna bannen kommer sitta kvar då du som var SV borde veta bättre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka