Nekad McAfee | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OlleHrm

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Olle

Vad heter du på discord? McAfee#0001

Ange ditt födelsedatum 9 December 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag ansöker till Medlemskaps Ansvarig då jag vill ha in nytt kompetent folk till servern som inte håller på att lalla runt som idioter, Jag vill att dom som jag släpper in som medlemmar ska veta vad reglerna betyder och inte bryter mot en av dom så fort dom kommer in.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig eftersom jag skulle säga att jag är kompetent och mogen för att bli MA jag är extremt aktiv och seriös i mitt arbete. Jag har samt varit staff innan så jag vet hur forumet funkar samt discorden,

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska prata tydligt o lugnt och inte stressa igenom ett ärende även om det är många som väntar på intervju då den som tar intervjun kan bli extremt nervös. Du ska ej prata med en aggressiv ton då det också kan göra personen nervös eller tycker att det inte vill vara på en server med otrevliga Medlemskaps Ansvariga samt Staffs.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att man inte ska ta en Medlemskaps roll inte ska tas förgivet för en dag kanske du sitter där P bannad och inte kan få tillbaka den ,Så man ska vara rädd om den och följa reglerna som finns på Unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att dom imprensip ska vad alla regler handlar om eller iaf veta lite grundläggande, sen vet jag att man kanske kan ha något fel, men då kan man berätta vad den betyder så dom fattar. Dom ska samt ha en kort sammanfattning om sin karaktär.
Dom ska samt veta hur man RPar hyffsat i början.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ett stort ansvar att ta in kompetent och bra folk till servern som inte är här och förstör. jag ska vara en bra förebild för alla som kommer in till servern.

Hur ser din aktivitetet ut? veckodagar: ca 16:00 - 21:30 Lov / Helger: 12:00 - 02:00. Om jag inte har något planerat på dagarna så ser det ut så, men såklart tar jag pauser emellan

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Att jag kommer ta MA arbetet på högsta allvar och förhoppnings vis bli Staff en dag.

Nekad. Håller inte rätt aktivitet i Discord servern för att vara Medlemskaps Ansvarig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka