Accepterad MBG | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyline1

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? hagop

Vad är ditt discord namn? _nakno

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Eriksson och är 19 år gammal, Lars är uppväxt i Rinkeby och har många vänner därifrån från sin uppväxt där en del tagit den kriminella vägen. Men Lars ska bli annorlunda, han ska bli polis har han bestämt sig. Så nu har Lars studerat till polis i högskolan några månader och har en del kvar av utbildningen. Lars har alltid drömt om ett säkrare land och därav har han valt polis yrket. Redan som ung så såg han hur många barn i Rinkeby inte hade tillit till polisen, man kunde säga att de var lite rädda för de. Men detta visste Lars var fel så han väljer nu att bli polis och försöka ändra detta tankesättet hos barnen. Så kortfattat ska min karaktär vara en polis som vill få ett bättre samhälle och ändra hur barn och vuxna ser på polisen. Att istället för att vara rädda så ser man de som förebilder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med är bra polisrp samt allmänt rolig rp. Jag kommer arbeta som polis för det mesta så kommer göra mitt bästa i scenarion för att alla ska ha roligt. Kommer kanske försöka ta chefs postion på något jobb senare så kommer också försöka få en bra arbetsmiljö där jag blir chef.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man ska kunna förlora ett scenario så det blir kul för motpatern också. Jag som ska bli polis kanske inte ska skjuta däcken på en bil som kör ut från ett butiksrån utan ge de en chans att komma iväg så det blir roligare.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla grundregler och vanliga. Några exempel är VDM som är att man använder sitt fordon som ett vapen sedan Sunt förnuft som är logiskt tänkande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på Unive sedan 2021

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka