Accepterad Slambro | Medlem ansökning [Isakk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Slambro

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Holger

Vad är ditt discord namn? holger15

Vad är ditt födelsedatum? 31 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Samuel, Al-Hassan, 27

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, Smart, Social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Samuel, Al-Hassan är uppväxt i en hel svensk familj tills hans pappa blev skjuten till döds av en man som heter Lars Eriksson, som hände när Samuel var 8 år gammal, Samuels mamma blev väldigt deprimerad och försökte inte hitta en ny pojkvän. Men två år senare så såg hon en jätte fin man som gick på gatan, hon gick fram till manen och ett halv år senare så var de döds kära. Tre år senare så hade de gift sig och Samuel fick Mannens efternamn som är Al-Hassan. Samuel var väldigt skäptisk med namnet men han blev van med namnet. Samuel är fortfarande arg på Lars som sköt hans pappa, Lars kom ut ur fängelset för två år sedan. Och samuel vill bli en polis så han kan stoppa sånna här händelser i framtiden. Och han vill bli glad med karriären som han vill uppnå som en polis i sina år.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att vara polis som är väldigt kunnig och försöka ha en så trivsam miljö som möjligt åt alla andra personer som spelar. Och Jag ska inte göra några dumma saker själv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att som spelare göra det bra för rp eller de andra motståndarna så det kommer vara extra kul och bra RPn när man ska spela.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, Det är för att jag tycker att det är roligare att spela RPn och att det ska vara så realistiskt som möjligt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, Vilket är att du inte ska försöka få uppmärksamhet framför en polis genom att bryta lagar framför dem. RDM, som innebär att man inte får döda någon utan anledning. Personrån får inte hända vid icke.kriminella områden eller inte har någon anledning för att råna.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja som är att jag skulle vara en väldigt bra Rp spelare i denna server och jag kommer nte bryta mot några regler.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka