Accepterad MBG | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyline1

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? hagop

Vad är ditt discord namn? _nakno

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Göran Svensson 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, driven och omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Göran är uppväxt i Rinkeby och är 25 år gammal. Hans föräldrar är dog i en bilolycka när han var endast ett år gammal. Han har flyttat runt som ung och fått en stark tillit till polisen. Hans dröm är att arbeta som polis och därav söker efter ett medborgarskap för att kunna ta tag i utbildningen. Han är nu 25år utan jobb och är intresserad av polisyrket och vill göra en förändring i staden som polis. Han vill ge samma tillit som han hade till polisen som barn till fler unga

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan erbjuda rolig och bra rp. Jag kommer bli polis och kommer erbjuda bra scenarion för både kriminella spelare men också polisen som kommer ha en kollega med bra rp nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man ska kunna förlora ett scenario så det blir kul för motpatern också. Jag som ska bli polis kanske inte ska skjuta däcken på en bil som kör ut från ett butiksrån utan ge de en chans att komma iväg så det blir roligare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Många gånger 2021 men lärt av de alla då de var enkla grundregler som var svåra och förstå för en liten unge som nyss fått dator

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm och vdm

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka