Accepterad Mazzhbtl | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Namek12345

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Användarnamn: Mazzhbtl

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199050813473/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malik

Vad är ditt discord namn? Malik2good#4717

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Jag heter Malik, jag är uppväxt mitt i stan med min familj, är 200 cm lång och 30 år. Malik är en driven och kreativ person. Är väldigt social och kan arbeta både i grupp och självständigt. Jag har en del fördelar när det kommer till jobb, dock skämtar jag mycket då och då. Är en seriös person när det kommer till seriösa saker. Är väluppfostrad och kan mycket och är väldigt streetsmart. Kommer från ursprungligen från Albanien. Malik är väldigt rastlös och spontan av sig. Han gillar att hitta på en massa olika grejer. När Malik fått en ide så fastnar han på det och verkligen går in för målet och når det. Malik har ett stort intresse på bilar och vill då verkligen få jobbet på någon av marjalisa eller lyx firman. Ha det bra.

Varför ska just du bli whitelistad? Vill skaffa jobb i multistaden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag inte tycket att de andra servrarna är lika seriösa när det kommer till rp.

Hur många timmar har du på FiveM? Har nästan 250.

Hur hittade du Multistaden? Min vän rekommenderade den och sedan fastnade jag på den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Jag har blivit bannad för combatlog förr. Men lärt mig mycket sen dess.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelar inte på någon annan server.

Senast ändrad:
Hej!
Jag tycker att du behöver utveckla varför du vill/ska bli whitelistad. T.ex. skriva hur du kan bidra till en bättre rp och övertyga oss mer varför du förtjänar en whitelist plats.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka