Nekad Mazzhbtl | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Namek12345

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
1
Användarnamn: Mazzhbtl

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vill ansöka till mekonomerna och bli biträdande chef.

Vad heter du IRL? Malik Bajram

Hur gammal är du? Är 15 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? Har ungefär 300 timmar på fivem.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill förbättra stadens mekonomer och få de att bli mer aktiva. Jag ser mycket tjat i Twitter bland annat. Kommer vara inne mycket på dagarna och hjälpa till, de ansökande som behöver hjälp, samt chefen inom jobbet. Vill att chefen skall ha ett lättare jobb.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Min vän har jobbat där och berättat lite saker om innebörden av jobbet. Gillar även bilar så jag är lite extra intresserad av att jobba med dem!

Berskiv din karaktär? Jag heter Malik, jag är uppväxt mitt i stan med min familj, är 200 cm lång och 30 år. Malik är en driven och kreativ person. Är väldigt social och kan arbeta både i grupp och självständigt. Jag har en del fördelar när det kommer till jobb, dock skämtar jag mycket då och då. Är en seriös person när det kommer till seriösa saker. Är väluppfostrad och kan mycket och är väldigt streetsmart. Kommer från ursprungligen från Albanien. Malik är väldigt rastlös och spontan av sig. Han gillar att hitta på en massa olika grejer. När Malik fått en ide så fastnar han på det och verkligen går in för målet och når det. Malik har ett stort intresse på bilar och vill då verkligen få jobbet som biträdande chef på inom mekonomen. Mvh Malik

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer vara inne mycket på morgnarna, då jag insett att många inte är så aktiva. Kommer vara inne 5-8 timmar om dagen som såklart kan variera från dag till dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? aa, har insett att multistaden är den mest roliga servern och den mest glädjespridande servern.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, spelade på betongen för ungefär en månad sen, men när min vän rekomenderade denna servern så fastnade jag. Har sedan dess njutit av multistaden.

Har du läst våra Regler? Yes, kan alla regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka