Accepterad maze4k | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Ange ditt födelsedatum: 12 Juni 2007

Vad heter du på discord? maze4k#7349

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 303 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? jag ska vara så aktiv som möjligt men har skola så på vardagar runt 6 timmar och på helger mer.

Vad heter du? Lucas eriksson

Hur gammal är du? 22

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? Min pappa och mamma var poliser när jag var liten så fick jag vara med dem på jobbet och jag tyckte att det såg kul ut så enda sen dess så har min största dröm att bli polis och skydda samhället.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Respekt och tillit

Vad vet du om yrket i helhet? Hört mycket av Mamma och pappa som då var Polis .Sen även att kunna kommunicera med folk och andra och kunna arbeta med kollegor. Sen ställs det även höga krav på oss Poliser och mycket som kan vara Omväxlande. Sen att våran helhet som Polis i det hela är ju att se till att brott inte kommer att ske. Hålla förhör, Sen att vi Poliser har kunskaper om vilka lagar som gäller. Närvara vid större evenemang, Omhänder ta påverkade människor, hantera våldsamma situationer både i familjer eller rent allmänt. Utreda ärenden för olika situationer. Trafikkontroller å sånt. Hålla ordning i stor allmänhet kan man säga.

Har du några tidigare erfarenheter? nej har inga tidiga erfarenheter inom polis yrket men har andra erfarenheter som lätt lärd och bra med människor.

Hur är du som person? Relativt Lugn men kan hetta till fort ibland om man skulle bli irriterad av någon man griper men då e det bara att sätta handfängsel och in med dem i bilen så blir det tyst! Men annars det händer jue riktigt sällan så tar det mesta bra kan hantera stress.

Är det något vi bör veta om dig? jag gillar att va med människor och jag vill testa nåt nytt och därför tror jag att polis yrket skulle vara någonting för mig.

+rep bra kille har jobbat med han länge. han skulle behöva ett jobb där han får göra och uppleva mycket.

Tillbaka