Accepterad maze4k | Chef-jobb ansökan [bananen13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Bahama mamas

Vad heter du IRL? Lucas

Vad heter du på discord? maze4k

Hur gammal är du? 07/16

Hur länge har du spelat på Unive? Spelade på unive i 2 år sen så tog jag jag en paus men kom tillbaka för drygt en vecka sedan.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att lägga mycket tid på att gå igenom alla system och se om det är något buggat eller nåt som behövs läggas till i scriptet. Jag kommer att gå igenom discorden så det finns roller och kanaler som behövs. Sedan så kommer jag att se till att ta in rätt folk för rätt position så det inte blir rörigt. Sen tänker jag att jag kommer att lägga mycket tid på klubben och att inte bara köra fester ibland på kvällarna och att vi skriver ut det direkt när den startar utan att vi planerar in fetserna med tider när den startar och när den slutar per dag. För att utveckla det ännu mer så tänker jag att folk kan få vara med och bestämma vilket tema det ska vara på festen, Typ att en dag så kör vi halloween tema då man kan vara utklädd och det är mer halloween relaterad musik medans en annan dag då det är typ rave tema med rave musik och neon och sådant. Och då kan folk få rösta om tema. Sen i vissa fetser tar vi in så mycket folk som kommer men ibland så tänker jag att vi kör att man behöver förköpa biljetter för att komma in så det inte blir för mycket folk på vissa fester För att utveckla rpn.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit chef på både bahamas och unicorn innan sen har jag jobbat på galaxy och majionet och dem andra innan. så jag har erfarenhet inom både yrket och chefspotion.

Hur ofta kommer du vara inne? vardagar= typ 15=00. helg/lov= 12= 04

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja självklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, enbart på unive

Har du läst våra Regler? Ja

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka