Nekad maze4k | Ban Överklagan[W1DDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195826660/

Ditt Hex-ID: 110000149a529e4

Vad är din discord tagg? maze4k#2149

Vem var det som bannade dig? W1DDE#7378

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att en kille körde på min kompis på ett lalligt sätt och då valde jag att knuffa till hans bil lite men då flög hans bil iväg istellet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på Trygg-Hansa och kollade importer men några från min klubb sedan kommer en annan från min klubb och kör på min kompis lite lätt. då åker jag bakom han med min bill för att knuffa till han lite men han flyger istället ut i vattnet för att min bil väger mer en hans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det bror på hur man ser på det men från min sida var det inte det då jag bara skulle knuffa till han lite men sedan att han flög det var ju inte det som var meningen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har bara felaktiga bans som har tagits bort förutom nån när man kanske snacka ooc när man var ny för typ 1 1/2 år sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte knuffat hans bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att min bil väger mer än hans och säkert flera så jag får tänka på att inte knuffa folks bilar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tja, tycker dy inte förstår felet med detta så din ban får du vänta ut (:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka