Nekad maze4k | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195826660/

Ditt Hex-ID: 110000149a529e4

Vad är din discord tagg? maze4k#2149

Vem var det som bannade dig? ingen aning.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Antagligen för att jag tröttnade på unive då jag hade spelat här i 2 år och valde då att lämna servern utan att göra något skit som terrordåd, montage eller ja ni fattar. sedan slutade jag rpea ett tag för att fokusera på skla och jobb men börja få intresse för det igen och valde att gå till strive då jag hade polare där och för att se hur rpn var där. antagligen då för att jag bytte server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag lämnade servern med roller och sedan när jag ville gå med i discorden för att se vilka som spelade på unive så var jag tydligen bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Har inte gjort något regelbrott men förstår ändå att det kan bli en frustration från eran sida då en spelare lämnar och går till en annan server efter ett tag så det är nog en anledning till att banna ja.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit ig banns men har inte blivit blackad och så nej.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Antigen stannat eller slutat med rp överlag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att ge fan i att byta server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka