Accepterad maze4k | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195826660/

Ditt Hex-ID: 110000149a529e4

Vad är din discord tagg? maze4k

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lämnade unive och gick till en annan server och spelade där ett tag men servern va fan tråkig och rpn va tråkig och är sugen på att komma tillbaka till unive istellet så jag ej menade med att disa er. Hade allmänt tröttnat på rp överlag och så hade jag skola, jobb och saker så hade inte mycket tid att spendera på datorn med det när jag skulle börja med rp igen så antog jag att unive inte ville ha tillbaks mig så gick till en annan som folk sa va lik men märkte ganska snabbt att det var skillnad till det sämre.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Som sagt hade spelat på unive i 2 år utan att ha lämnat eller blivit blacklistad/pbannad. Jag tröttnade och hade mycket på sidan och sånt så hade ej tid med rp. valde att lämna unive. sen när jag skulle gå med i dcn igen var jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en gilltig ban då jag valde själv att lämna men menade inget illa med det. Sen så lämnade jag med respeckt också då jag ej gjorde några grova brott inom rp så som terrordåd och sådant. Från min sida menade jag inget dåligt men förstår varför jag blev bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ingen discord ban/blacklist/pban bara ig bans

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat valt att ej lämnat och bara skitigt i rp för ett tag men det var ej så jag tänkte då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. att jag ej ska lämna discorden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka