Nekad maze4k | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maze4k

Icke Medlem
Meddelanden
887
Reaction score
270
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas Eriksson

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2007

Vad heter du på discord? maze4k#7349

Mellan vilka tider kan du oftast spela? på vardagar 15:00-22:00 och helger 10:00-00:00

Hur länge har du spelat på Unive? 251 timmar

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa staff teamet och servern att se till att folk sköter sig i servern. Och så skulle jag ta det väldigt seriöst om jag blir servervakt. Jag skulle också hålla koll efter fel folk gör både i scenarion och på deras fritid och få det bästa rp från unive för jag vet att vi har ganska bra rp nu men jag kommer försöka få ännu bättre för ju mer folk som kan rp desto roligare blir servern för jag vet själv i början var man lite rostig på att rp,a men nu är jag biträdande chef på autoexperten så nu kan jag ju rp,a väldigt bra.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? För att jag känner personer som e servervakter och jag har blivit väldigt intresserad av att bli det jag med så jag har läst lite vad man gör och så har mina kompisar berättat och det verkar skit kul och så känner jag att jag vill göra någonting nytt.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? mitt mål är att bidra med så mycket som möjligt till servern genom att få ut den bästa rp från servern och om jag underlättar för straff teamet så hinner dem med mycket mer och då kommer ju unive utvecklas och det vore väldigt kul att se och att få vara med att utveckla den.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer göra mycket för den här servern för jag vill att den ska växa och bli ännu större så fler folk vill spela på den och så kommer jag försöka göra mer en vad andra hade gjort om dem hade blivit servervakt så det är ju bara bra för servern så det är varför jag ska bli servervakt på unive.

Varför vill du bli servervakt? För att jag har gjort mycket i unive både varit provanställd till erfaren och just nu biträdande chef så jag känner att jag ta nästa steg och då tänkte jag servervakt eftersom jag känner att jag skulle klara det väldigt bra och så har jag fått tips av mina kompisar att bli det för dem tycker att jag skulle passa som det.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag har lärt mig /dv som betyder att man tar bort en bil som står på allmänna ställen och ingen ägare tar hand om den, /svban det betyder att man ger någon en ban i 60min/en timme för att dem har gjort något som bryter mot reglerna tillexempel vdm eller pratar ooc, /toggleid är när man vill se folks id utan att trycka page down ifall jag behöver se nåns snabbt och den sista är /kick och det är när man kickar någon för tillexempel lall och det är som en varning. Så det är dem jag kan.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans 2 stycken och 1 gång var jag bannad för lall med det var felaktig och så var jag vid ett krimställe fast jag inte fick men viste inte det då men den lärde jag mig mycket av men nu kan jag reglerna så nu får jag inga bans.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej jag spelar bara på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka