Nekad MAXXADD1 | Polismyndigheten Ansökan [LuddeR10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MAXXADD1

Icke Medlem
Meddelanden
45
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 1 Juli 2007

Vad heter du på discord? maxxadd #1111

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 700 ca

Hur aktiv kommer du att vara? varje dag minst 5h

Vad heter du? Hasan

Hur gammal är du? 23

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja absolut

Varför vill du bli polis? För att det är ett roligt yrke. och min pappa var med i militären i några år så jag vill gå i hans spår och bli polis så båda vi kan fortsätta att skydda samhället mot kriminalitet. Jag vill visa för kriminella att det finns andra framgångsrika saker än att sno pengar. Jag åker gärna runt och patrullerar för att jag vill inte att folk ska köra för fort och kanske vara med i en olycka eller råka skada någon annan. Jag vet också att polisen söker medlemmar till yrket hela tiden eftersom det är ett väldigt viktigt yrke. Jag har varit väldigt sugen på att gå med i det här yrket typ sen jag bara var 7 år.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Att man ska ha bra koll på vad som händer man måste ha mod inom yrket. Man ska aldrig patrullera ensam för att om det skulle hända något så skulle det vara bra att ha med sig en kollega. Man måste ta ett lugnt kort och båda hålla sig själv säkra och alla andra runt omkring säkra. Om du märker någon konstigt och inte har något större larm pågående, kolla vad det är. För det som du kanske sket i det. så kan det under tid bli någon allvarligt och då kunde du tagit dem från början.

Vad vet du om yrket i helhet? Det jag vet är att ni alltid försöker få samhället till en säker och trygg plats ni bemöter andra människor hela tiden med respekt. Och så klart försöka få brottsligheten att minskas och det är ni på väg att göra det är därför jag ansöker mig för att hjälpa till er att göra drömmen till verklighet och det kommer vi att lyckas med och vi ska inte ge upp.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har inga riktiga tidigare erfarenheter men jag kan garantera dig att jag är rätt person för jobbet jag gymmar 2 gånger varje dag och jag har jobbat på både postnord och som reporter så jag har lärt mig köra bil bra och bemöta folk trevligt.

Hur är du som person? snäll trevlig omtänksam

Är det något vi bör veta om dig? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka