- Meddelanden
- 50
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Westman
Vad heter du på discord? Max Westman#7713
Ange ditt födelsedatum 14 September 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? På vardagar mellan 15:30 till 00:00 som senast och på helger mellan 10:00 och 05:00 på morgonen som senast.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? För att jag har varit servervakt ett tag nu och vill utveckla mig till traineer om man säger så. Jag vill hjälpa till mer på servern se till så alla som ej kan bete sig på servern får en ban eller en kick och se till så alla beter sig.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vela utveckla olika slags scenarion det kriminella rpen och se till så det går rätt till och man gör t.ex ett rån riktigt och seriöst
Hur länge har du spelat på Unive? Typ 5 månader kanske
Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har vart servervakt ett tag så har bra erfarenheter inom kommandon och mycket mer.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban
/kick
/toggleid
/revive
/bring
/tpm
/sqlbanoffline
/sqlban
/spec
/noclip
/dv
/sv
/sc
/freeze
/setjob
/skin
/sqlbanhistory
/announce
/areport
Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej
Vad heter du på discord? Max Westman#7713
Ange ditt födelsedatum 14 September 2007
Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? På vardagar mellan 15:30 till 00:00 som senast och på helger mellan 10:00 och 05:00 på morgonen som senast.
Vad är det som får dig att söka till Trainee? För att jag har varit servervakt ett tag nu och vill utveckla mig till traineer om man säger så. Jag vill hjälpa till mer på servern se till så alla som ej kan bete sig på servern får en ban eller en kick och se till så alla beter sig.
Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag skulle vela utveckla olika slags scenarion det kriminella rpen och se till så det går rätt till och man gör t.ex ett rån riktigt och seriöst
Hur länge har du spelat på Unive? Typ 5 månader kanske
Har du några tidigare erfarenheter? Ja jag har vart servervakt ett tag så har bra erfarenheter inom kommandon och mycket mer.
Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /svban
/kick
/toggleid
/revive
/bring
/tpm
/sqlbanoffline
/sqlban
/spec
/noclip
/dv
/sv