Accepterad Maxwestman | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxwestman

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Westman

Ange ditt födelsedatum 14 September 2007

Vad heter du på discord? Max Westman#7713

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar mellan 15:30 till 23:00 på helger från 09:00 till 0:00 som senast.

Hur länge har du spelat på Unive? Kanske 2 - 3 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle banna/kicka dem som bryter mot regler medans jag rpar. Om någon nämner meta saker fail rpar eller t.e.x vdm så håller jag ordning på det.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag är extremt aktiv och älskar unive därför vill jag att follk ska följa reglerna och få bort dem som bryter de

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tror jag skulle bidra med. Inte missbruka min roll. kommer kicka eller svbanna de spelare/lallare som kommer in på servern utan att ha läst reglerna. Jag stöter på mycket lallare varje dag som förstör spelarupplevelsen och drar ner på rp nivån på servern, detta gör att de nya spelare som faktiskt kan rp:a och som vill spela på servern inte får en bra första upplevelse på servern, jag vill stoppa detta genom att kicka de som inte hör hemma på servern så att

Varför ska just du bli servervakt? ag bör vara servervakt eftersom jag har tidigare erfarenheter av det. Jag har god koll på vilka regler ni har och är alltid redo med antingen /kick eller /svban. Jag är även noga med att klippa ifall det är något större som förtjänar mer än en timmes ban. Enligt mig själv var jag en väldigt bra servervakt som gjorde mitt jobb rätt. Jag är även noga med att jag ej abusar dessa perms. Jag vet att ni inte tillåter att man t.ex. revivar en kompis för man råka köra in i ett träd osv. Detta är jag även själv noga med då det annars skulle ge ett unfair advantage för de som är t.ex. servervakter. Detta skulle även innebära att om ni tillät sådant skulle de som är trainee+ kunna ge sig själva pengar om jag ej misstar mig. Jag är även mogen nog att vara servervakt då jag inte bara leker bort det som om det vore en oömtålig leksak. Jag vill även hjälpa staff teamet genom att underlätta med små jobbet som att dva bilar eller banna folk som inte svarar /me. Detta gör att servern kommer utvecklas mer och då får alla en bättre upplevelse vilket i sin tur leder till att servern växer ännu mer vilket leder till att rp nivån kan fortsätta stiga och det finns fler roliga scenarion som kan bildas med flera andra personer. Själv har jag även en hög rp nivå och kan hjälpa fler som är nya och inte vet mycket inom rp. Kommer även se till att fler får en bra upplevelse genom att de t.ex. inte dör av någon random person från postnord som brummar rakt in i dem i 200km/h. Skulle även vara bra om man kan säga till dem som pratar ooc. Man kan förståss börja med att skriva i ooc chatten och förklara men oftast bryr de sig inte och fortsätter. Ifall en ny hör detta kanske hen tycker att det är okej. Därför bör sådant försvinna så snabbt som möjligt.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag vill det för att att alla regler ska följas och att alla staff´s inte ska behöva göra allt själva dom har ju lite högre perms än servervakter men tror ändå jag skulle bidra till bättre miljö på uinive för både support stafft och för anndra på unive´s commynity jag tror att jag hade bidragit med en bra värksamhet! jag ser på vissa som kommer in och är nya och inte läst reglerna och kommer och lallar/powergamar och det är inte också så jag vill att det ska följas och inte att det händer jag ser at suppor´sen har mycket jobb/arbete att göra så jag skulle vilja hjälpa dom lite med att bli servervakt tror det hade varigt bra både för dom mig och anndra i servern det ska inte vara så att det kommer in lallare och dom kommer undan dom har inget på servern och göra tycker jag! och jag vill se till att alla regler följs och kunna ta besluten/åthjärderna för att dom ska kunna fatta sitt egna fel i allt och det komemr ju folk som stremsnipar mig när jag streamar och det vill jag värkligen sätta stopp för! det ska absålut inte vara så att dom ska behöva komma och stremsnipa jag ska ju kunna strema utan att det kommer folk och streamsnipar mig! det är typ därför jag vill det för att att alla regler ska följas och att alla staff´s inte ska behöva göra allt själva dom har ju lite högre perms än servervakter men tror ändå jag skulle bidra till bättre miljö på uinive för både support stafft och för anndra på unive´s commynity jag tror att jag hade bidragit med en bra värksamhet!

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag känner till alla kommand en servervakt ska kunna. och eftersom jag varit trainee så känner jag även till dom flesta staff relaterade kommandon som ej en SV har tillgång till så utersluter dessa från min lista an kommands. Det första är /svban [spelar id] [anledning]. Detta gör att en person bannas i en timme med en anledning som t.ex. är failrp. Ifall det är ett grövre regelbrott bör man klippa och visa staff. Det andra kommandot som kommer med sv är /kick [id] [anledning]. Detta gör att man kickar en spelare som direkt efter kan joina. en anledning att kicka kan vara att någon t.ex. är afk. det tredje kommandot är /dv [meter] och används när man vill ta bort ett fordon från servern. Fordonet försvinner dock inte helt utan man får tillbaka fordonet efter restart. Detta är andvändbart om t.ex. en bil står trasig i ett dika på motorvägen. /toggleid, detta gör att man ser ens id över huvudet. Detta kan vara andvändbart om t.ex. någon åker runt och vdmar. då ser man enklare personens id och ifall man inte hann kan man bara klippa och se därifrån. generellt sätt mycket andvändbart kommand. Det sista är /revive [id] vilket gör att man återupplivar någon. Detta bör enbart användas när något dött av bugg eller om man t.ex. gör hlr genom animationer men då är det viktigt att man rpar på att man återupplivades genom animationerna och inte kommandot.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja en gång för halv ooc men det va länge sen och då hade jag missat den regeln när jag läste igenom dom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka