Accepterad Maxsvvensson | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxsvvensson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198975002546/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max Svensson

Vad är ditt discord namn? muppen#0226

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Anders Fällman. 39 år gammal som är ganska glad av sig. Han har ganska nyss blivit av med sitt gamla jobb som träslöjdslärare och söker nytt jobb och hans största dröm är att flytta ihop med en tjej och få barn. Anders är motorintresserad och gillar även att fiska. Anders har tröttnat på att vara arbetslös och vill komma ut i arbetslivet och jobba och ha trevligt på arbetsplatsen och hjälpa folk med sina bilar. Anders har varit arbetslös i fyra år på grund av en gammal arbetsskada han fick när han börja jobba när han var 35 år.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bidra med att skaffa jobb så att de blir fler personer på det jobbet jag kommer göra så gott jag kan för att alla ska känna sig trygga när de får hjälp av mig. Jag ska göra så gott jag kan för att inte få sparken så jag får jobba kvar ända tills jag blir pensionär. utifall jag blir polis eller vilket annat jobb som helst så ska jag hjälpa mina kollegor om de behöver hjälp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag tycker att multistaden är en riktigt bra server med tanke på alla personer som ligger bakom den. tycker att dom hanterar allt riktigt bra och det märks verkligen att det inte är några nybörjare som styr servern. Tycker även att det är bra regler som är lätt att förstå för alla spelare. jag vill kunna få ett jobb så de blir fler personer som jobbar. jag vill ha ett jobb som jag tycker är roligt och intressant och nått jobb där jag träffar nya människor och lär mig nya saker.

Hur hittade du Multistaden? Flera vänner tipsade om den och har kollat på många streams.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bidra till ett bättre samhälle genom att skaffa ett vettigt jobb. Vill även bidra till positivitet på servern och försöka hjälpa så många som möjligt genom att skaffa ett jobb där jag behövs i staden. Det är typ det jag vill åstadkomma med mitt rollspel. jag vill även skaffa mig vänner vilket jag redan har gjort. Det är så grymt nice att kunna gå in i en annan värld med andra vänner efter en jobbig dag i skolan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, spelar bara på Multistaden och har inte spelat på någon annan.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka