Nekad Maxsvvensson | Ban överklagan (Veni vidi vici)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxsvvensson

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198975002546/

Ditt Hex-ID: 11000013c7ba7b2

Vad är din discord tagg? muppen#0226

Vem var det som bannade dig? V3ni vidi vici

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM, Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att mitt fordon har kört in i en person och jag hade dåligt rp när jag var i en olycka

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på torget och hämtade ut min saab 9-5. När jag hade hämtat ut den så ställde sig en person på taket så jag sa åt han att kliva av men han gjorde inte det. Sen klev han av och jag körde där ifrån. För mig så körde jag inte över han utan isåfall så laggade servern för det har hänt ett flertal gånger att när mina vänner ska kliva ur mitt fordon så kör jag på dom när jag kör därifrån även om det inte ser ut så för mig. antar att det är ett ganska vanligt fel. Anledningen till powergaming är att min voicechat inte funkar ibland och då måste jag in i inställningar för att starta om den och jag märker inte själv när den inte funkar utan jag hörs bara inte för andra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker absolut att det är en felaktig ban då jag ej kan rå för saker jag ej kan kontrollera. Jag har förövrigt bra rp men ibland hörs det som sagt inte eftersom voicechatten måste startas om ibland. Tycker inte att det kan vara mitt fel med VDM om jag själv inte kört på honom utan att det laggat.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första bannen fick jag av att en kompis spelade hemma hos mig så det är egentligen inte mitt fel. Den andra bannen jag fick var att jag stulit tjänstefordon men det var tekniskt strul som denhär gången och överklagan blev godkänd utav MORKIL. Den bannen var även 14 dagar. Jag har självklart tagit lärdom och har förstått att spelet är på allvar. Ska man spela så ska man spela seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt då det är tekniskt strul och är lite svårt att styra över men ska ta och kolla med andra spelare och googla om strulet med voicechat så att det kan åtgärdas så att mitt rp alltid hörs.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att man ska spela seriöst och har tagit lärdom av bannen. Tycker det är riktigt bra att admins har bra koll på servern.

Har du läst våra regler? Ja

Nya komponenter är beställd och ska monteras till helgen. Så detta kommer inte att förekomma igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka