Accepterad Maxkillerbree | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxkillerbree

Medlem
Meddelanden
365
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447695209

Ditt Hex-ID: 110000158a85f69

Vad är din discord tagg? Maxkillerbree#2410

Vem var det som bannade dig? Rozin

Var är du bannad? FiveM Servern, discord servern

Bild på banmeddelande: OIP (4).jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Allting började med att jag och rozin började bråka ooc, eller skulle inte kalla det ett bråk det var en konversation. Jag blev kickad från gänget (kartellen) och rozin blev vice och kickade mig för inaktivitet när jag var 12ad, hon skrev till mig i PM kan du komma ingame, jag skrev nej och att jag var 12ad, bara för det väljer hon att kicka mig. Jag skriver och vi skriver ett bra tag i PM. Efter 1-2 dagar så går jag med i ett annat gäng. Detta gäng hette block-19. Efter att dem skapade krig med oss för att jag joinade block-19 valde vi att göra en setup på kartellen och santa blanca. Jag springer runt och vi skulle kidnappa men det blev en skottlossning. De trodde att jag var en av dem och då blir dom sura och väljer att ta upp ett medeelande som jag skrivit tidigare. i detta medeelandet stod det såhär ¨ta in mig i santa blanca så ska jag knulla HOPE i huvudet¨ Hope är då Rozins karaktär ingame och hon trodde att jag skulle knulla henne irl i huvudet och tog det som ett hot och ingen kvinno respekt. Jag menade såklart skjuta henne eller göra en kidnappning på henne, men då tar hon det på ett illa sätt och sätter mig på en perma ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så allt började bra, vi startade upp gänget kartellen som jag sen RPade med, Efter vi fått en ny vice som är denna staff så väljer denna staff att kicka mig för att jag inte kom ingame när jag var 12 timmad. Efter det hade vi en lång konversation i PM som inte ledde nånstans. Då skrev jag till en i Santa blanca Såhär: Ta in mig i santa så jag kan knulla hope i huvudet. Hope är då min vice jag menade inget illa irl eller så, Det jag menar med knulla i huvudet är ¨ska skjuta henne/ kidnappa henne¨ Efter jag blivit bannad så tog jag en paus och orkade bara inte blev lack och nu vill jag försöka att komma tillbaks.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban eftersom att rozin gjorde rätt det var jag som var inkompetent. Sen efter det så gör jag montage som är helt korkat som jag verkligen ångrar och det kommer VERKLIGEN aldrig hända igen. Jag vet inte vad jag tänkte allt jag vill är att få en till chans på unive rollspel! har verkligen tänkt igenom det jag gjort och allting var inkompetent och det är inte en sån spelare vi vill ha!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte ihåg har inte RPat på unive rollspel på 5 månader.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade alldrig ens behövt skrivit i PM jag skulle istället valt att RPa mig fram och försöka framföra det där. Efter jag blivit bannad så gör jag ett montage som bryter mot alla regler. Jag vet inte vad jag ska göra för att komma tillbaks, just nu har jag ett liv med FORTNITE 💀 snälla påriktigt fortnite jag vill börja rollspela igen och ingen server toppar denna asså ingen spelar bas eller nånting som Unive. jag ångrar allt jag gjort och hoppas att ni kan hjälpa mig med att komma tillbaks och RPa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag har jag kommer tänka innan jag gör nånting om jag skulle komma tillbaks så skulle jag inte göra några regel brott och jag skulle inte heller hetsa ooc, inte göra något montage om nånting. Mitt mål med Unive kommer vara att ha kul om jag kommer tillbaks och så ska jag börja streama då jag har fixat det mesta och ligger runt 50 tittare när jag spelar cs, och om man tänker unive vem vill inte titta på det HAHA :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, och jag vill bara säga att jag kan inte ta screenshot så det är därför det är en annan bild , jag kommer inte göra något regel brott jag ber er att få komma tillbaks, men det är erat val

Senast ändrad:
Du bör väl kunna berätta om ditt skott montage efter du blev bannad?

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka