Accepterad Maxkillerbree | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxkillerbree

Medlem
Meddelanden
365
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Englund

Ditt discordnamn: maxkillerbree#2410

Ange ditt födelsedatum 23 Augusti 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa folk utveckla och förbättra sitt rollspelande, Jag vill ta bort problemspelarna och regelbrotten från servern. Jag vill få Unive att vara den servern med högst RP nivå som möjligt och med den enorma spelarbasen vi har så behövs det staffs som mig som är aktiv tidigt på morgonen och sent på nätterna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att kriminella RPn och polis RPn inte fungerar så bra, jag vill ändra så att vi får fler utdragna scenarion och mer scenarion som är roligare från båda parterna. Jag tycker att detta med att det ska skottas så mycket och att folk inte lyssnar på reglerna eller för att man varit på unive länge att man kan bryta reglerna och inte bry sig det vill jag ta bort. jag vill göra så att alla på servern ska ha kul. Är man ny som kriminell och kanske kidnappar nån icke - medlem liksom då kan man snacka med dem istället. Sen detta med icke medlemmar att vi istället försöker lära dom vad som är rätt o fel istället för o banna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag kommer att jobba med Staff teamet mycket och lösa problemen tillsammans. Allt beror ju på vilket område man har men vi säger att jag är kriminell ansvarig då tar jag kontakt med andra kriminell ansvariga för att lösa dessa problem tillsammans med dem och försöker reda ut vad vi ska göra för att förbättra RPn hos kriminella och poliserna. Vad gör dom för fel? Hur ska vi göra för att vi ska minska problemen osv.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Professionellt är väldigt viktigt. Man ska alltid ha en god ton och visa vad som är fel och vad dom har gjort för fel. Man ska inte bara banna utan att förklara om det inte är grova fel. Liksom som staff är man en förebild för dem andra medlemmarna och då tycker jag att man ska agera så professionellt som möjligt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har tröttnat lite på RPn. Istället vill jag utveckla min RP och de andra på servern. Jag kommer lägga upp det att den mesta tiden kommer jag att vara Staff nästan alltid det kommer knappt bli någon RP vet jag. Jag har varit staff tidigare och då slutade jag RPa helt, mitt privat liv är väll så att jag spelar väldigt mycket så jag kommer kunna vara väldigt aktiv i dc, forumet och ingame

Hur länge har du spelat på Unive? Började i september 2021 spelat 2022 2023 men började nu igen 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har varit staff tidigare tror det var vid årskiftet mellan 2022-2023

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka