Nekad MaxKG | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MaxKG

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max B

Vad är ditt discord namn? MaxKG (brutalmaxa#4541

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 1998

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lajne Vassgren, 42.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lättirriterad, snål, pratglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Knegarfarsa med ett hårt skal men dålig självkänsla. Lättretad och snål. Frånseparerad med begränsat umgänge till knodden, vilket bara där förtäljer en hel del om Lajnes karaktär. Gått på livets hårda skola och samtalar gärna över en långhylsa. framtidsplaner är väl att börja jobba på något sunkigt, smutsigt eller "white-trash" jobb, lite lösdrivaraura. Eller pyssla med småbrott.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är säker på att Lajne skulle fungera i alla möjliga roller och anpassa sig bra till vilka rp situationer han än hamnar i.
Han är framåt, social och tycker om att ingå i både roliga, seriösa och oseriösa scenarion.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Genom att agera utifrån ett realistiskt perspektiv. Resonera på ett sådant sätt man hade gjort i verkliga livet.
Med andra ord. Inte bara tänka på personlig vinning, utan alltid utgå från att motparten också har en agenda och resonerar på samma sätt som en själv och att det handlar om att ge och ta på så sätt att man helt enkelt utgår från en realistisk punkt.
T.ex inte springa iväg om man är påväg att hamna i ett "rån" scenario där man blir tagen som gisslan eller är påväg att förlora sina personliga ägodelar eller liknande.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Säkert nån gång i sina första rp äventyr när gta 5 rp var nytt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp, pgaming, reaction, röstregeln, genomtänkt karaktär

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hade kunnat bidra med mycket roligt i staden! :)
 
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till! [Ansökan]
 
Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
 
Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top