MaxKG
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max B
Vad är ditt discord namn? MaxKG (brutalmaxa#4541
Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 1998
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lajne Vassgren, 42.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lättirriterad, snål, pratglad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Knegarfarsa med ett hårt skal men dålig självkänsla. Lättretad och snål. Frånseparerad med begränsat umgänge till knodden, vilket bara där förtäljer en hel del om Lajnes karaktär. Gått på livets hårda skola och samtalar gärna över en långhylsa. framtidsplaner är väl att börja jobba på något sunkigt, smutsigt eller "white-trash" jobb, lite lösdrivaraura. Eller pyssla med småbrott.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är säker på att Lajne skulle fungera i alla möjliga roller och anpassa sig bra till vilka rp situationer han än hamnar i.
Han är framåt, social och tycker om att ingå i både roliga, seriösa och oseriösa scenarion.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Genom att agera utifrån ett realistiskt perspektiv. Resonera på ett sådant sätt man hade gjort i verkliga livet.
Med andra ord. Inte bara tänka på personlig vinning, utan alltid utgå från att motparten också har en agenda och resonerar på samma sätt som en själv och att det handlar om att ge och ta på så sätt att man helt enkelt utgår från en realistisk punkt.
T.ex inte springa iväg om man är påväg att hamna i ett "rån" scenario där man blir tagen som gisslan eller är påväg att förlora sina personliga ägodelar eller liknande.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Säkert nån gång i sina första rp äventyr när gta 5 rp var nytt.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp, pgaming, reaction, röstregeln, genomtänkt karaktär
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hade kunnat bidra med mycket roligt i staden!
Vad är ditt discord namn? MaxKG (brutalmaxa#4541
Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 1998
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Lajne Vassgren, 42.
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lättirriterad, snål, pratglad
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Knegarfarsa med ett hårt skal men dålig självkänsla. Lättretad och snål. Frånseparerad med begränsat umgänge till knodden, vilket bara där förtäljer en hel del om Lajnes karaktär. Gått på livets hårda skola och samtalar gärna över en långhylsa. framtidsplaner är väl att börja jobba på något sunkigt, smutsigt eller "white-trash" jobb, lite lösdrivaraura. Eller pyssla med småbrott.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är säker på att Lajne skulle fungera i alla möjliga roller och anpassa sig bra till vilka rp situationer han än hamnar i.
Han är framåt, social och tycker om att ingå i både roliga, seriösa och oseriösa scenarion.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Genom att agera utifrån ett realistiskt perspektiv. Resonera på ett sådant sätt man hade gjort i verkliga livet.
Med andra ord. Inte bara tänka på personlig vinning, utan alltid utgå från att motparten också har en agenda och resonerar på samma sätt som en själv och att det handlar om att ge och ta på så sätt att man helt enkelt utgår från en realistisk punkt.
T.ex inte springa iväg om man är påväg att hamna i ett "rån" scenario där man blir tagen som gisslan eller är påväg att förlora sina personliga ägodelar eller liknande.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Säkert nån gång i sina första rp äventyr när gta 5 rp var nytt.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? fearrp, pgaming, reaction, röstregeln, genomtänkt karaktär
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hade kunnat bidra med mycket roligt i staden!