Nekad Maxiiss | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxiiss

Icke Medlem
Meddelanden
30
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marja-Lisa

Vad heter du IRL? Max

Vad heter du på discord? Maxiiss#2521

Hur gammal är du? 2006-04-11

Hur många timmar har du på Fivem? 950+

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag skulle vilja bli chef på detta jobb eftersom att jag tycker att det jobbet är extremt intressant. Jag har jobbat där och på bilfirmor flertalet gånger och har god koll. Jag har inte varit chef här förut men jag har varit chef på extremt många andra jobb så som Taxi, Qpark, Auto, Vianor var jag delägare på. Jag vill även vara chef där för att kunna rädda upp firman för förtillfället så är det helt dött på marja lisa och ingen jobbar där så jag vill även hjälpa till servern genom att få ingång den firman igen. Jag har hört från många ingame men även mina kompisar att dom tycker det är dåligt att marja lisa inte har öppet något mer så jag vill ta ansvaret att bygga upp den vackra bilfirman igen. Jag kommer ta det står ansvaret och absolut inte spela efter powergaming 2 viket innebär att du bara gör saker för pengarna. Eftersom att jag är såpas aktiv så kommer jag lägga mycket vikt i att ha god koll på mina arbetare med att kolla på hur dom bemöter kunder osv. Jag kommer också ha god koll på kasan och ser till att vi går runt och inte förlorar pengar. Kommer även har en lista på alla arbetare så att jag vet vilka det är jag ska sparka och inte.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Som jag skrev tidigare så har jag jobbat på marja lisa en längre tid och vet hur allt fungerar, jag har inte bara jobbat på marjalisa utan på andra bilfirmor så som brittas osv. Jag skrev även att jag har god koll på styrandet som chef eftersom att jag har varit chef på inprincip varje jobb som unive har och har haft. Man ska ha god koll på sina medarbetare och se till att dom gör ett bra arbete och vad jag menar med det är god kund bemötande, erfarenheter och vet hur saker fungerar så att dom inte känner sig osäkra på sakerna. Själv så kan jag såklart redan allt det här så jag skulle säga att jag har goda erfarenheter inom dethär.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Max Haraldsson. Han är född 1998. Max har haft en relativt bra barndom. Båda hans föreldrar har haft bra jobb så som advokat men också bank man. När Max var liten fick han upp intresset för bilar. Det var när han fyllde 7 så fick han en liten röd bil som han verkligen älskade. Den här bilen följde med i hans uppväxt fram till han blev stor. Store brosan Erik är 7 år äldre en Max och hade hade precis fått jobb på en bilfrima. Max var där varje dag efter skolan och hjälpte sin bror med att torka av dom nya bilarna men även så fick han vara med i rummet där kontrakten skrevs. Det var då han fick upp intresset. När Max blev äldre så började han jobba där på heltid. Hans borsa hade tröttnat på jobbet och hade flyttat utomlans för att plugga vidare. Max tog då beslutet att ta över bilfirman och nu äger han Marja-Lisas bilfirma. Max som person är väldigt lugn, han är den personen alla kan prata med. Han vill alltid alla bästa och hjälper till med allt han kan.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara ledig den närmsta månaden ifrån skolan pga jobb så jag kommer att ha mer tid hemma en vad jag redan har. Jag kommer vara hemma dryg 15:00 varje dag och kommer kunna spela till 02:00+.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart kommer jag göra det jag har inga tankar på att byta server :))

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej det gör jag inte och har inga tankar på att göra det :))

Har du läst våra Regler? Ajamen! Kan dom i sömnen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka