Dubbelpost Maxiii01 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

IcaMaxi.

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? samir

Vad heter du på discord? IcaMaxii.#6353

Ange ditt födelsedatum 4 Februari 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag ansöker för att bli medlemskapsansvarig för att hjälpa till på servern och se till att reglerna följs så att det blir mindre arbete för serverns personal. De vill underlätta personalens arbete genom att ta hand om whitelistning och lära ut reglerna till andra spelare. jag har tidigare varit medlemskapsansvarig och har varit aktiv på forumet för att hjälpa till.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemskaps anvarig eftersom jag vet hur man ska hantera jobbet och hur man ska bete sig person. Jag kommer att vara aktiv hela tiden och läsa samt ta intervjuer och jag kommer bara ta in folk som medlemmar ifall de har erfarenheter och kunskaperna som ska räcka till att bli medlem i unive.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag kommer alltid bemöta andra med respekt. Om någon är dryg eller uppkäftig mot mig kommer jag att försöka prata i lugn ton och ha respekt, även om det inte är okej för personen att någon beter sig på ett oacceptabelt sätt. jag anser att det är viktigt att alltid behandla människor med respekt, även om de har gjort något fel.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Det är jag som är ansvarig för att lära ut reglerna till de som tar intervjuer för att välja ut personer till en särskild "whitelist roll" på en server. jag vill att alla som är ansvariga för att välja ut personer ska kunna reglerna till 100%, både små och stora detaljer, för att det ska bli bra rollspel på servern. jag är stolt över att de ansvariga för att välja ut personer är noggranna och vill att alla som blir valda till "whitelist roll" ska kunna reglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? jag vill att de som är "whitelistade" på en allvarlig server ska ha en fullständig förståelse för alla regler och att högre uppsatta personer på servern bör ha höga krav på efterlevnad av dessa regler. Personen påpekar vikten av att RP-nivån är hög och allvarlig på servern och att det är viktigt att personer inte ljuger i sina WL-ansökningar. Vidare betonas vikten av att personer inte läser av reglerna på forumet under intervjuerna utan har en fullständig förståelse av reglerna i hjärnan.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag som medlemskaps ansvarig kommer att ha tid att granska ansökningarna på ett forum och kommer att ta mitt ansvar på fullaste allvar. jag är angelägen om att ha fler seriösa RPare på servern och kommer att ha koll på forumet hela tiden för att få in fler sådana personer. jag är entusiastisk över att välkomna nya personer som kan RPa bra och vill begränsa antalet mindre seriösa RPare på servern.

Hur ser din aktivitetet ut? Tisdag 15:00 - 19:30 Onsdag 14:35 - 20:30 Tordag 15:00 - 20:00 Fredag 14:35 - 01:00 Lördag 10:00 - 01:00 Söndag 10:00 - 20:30 På alla lov kan jag spela varje dag förutom om jag ska iväg.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

++rep låter som en seriös person som kommer vara aktiv bra medlemskap ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka