- Meddelanden
- 345
- Reaction score
- 24
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? @
Jönsson Fastighetsbyrå AB
Vad heter du IRL? Maxi
Vad heter du på discord? Maxi45#1000
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? sen feb 23
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? ifall jag blir chef hade jag börjat med att rensa alla anställda och anställa stabila och aktiva folk, Jag kommer göra så att fastighets byrån blir ett populärt jobb och vi kommer sälja mycket hus. jag kommer bygga och lägga ut mycket hus så folk kan köpa utan att behöva gå t fastighets byrån, kommer ha öppet mycket och kommer vara snäll mot mina anställda
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har faktiskt inga erfarenheter förutom att jag kollat på limpis vido
Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 15 till 23
helger 13 till 02-03 samma med lov
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? näe
Har du läst våra Regler? yes
Vad heter du IRL? Maxi
Vad heter du på discord? Maxi45#1000
Hur gammal är du? 13
Hur länge har du spelat på Unive? sen feb 23
Hur rollspelar du på servern? Kriminell
Hur kommer du att utveckla jobbet? ifall jag blir chef hade jag börjat med att rensa alla anställda och anställa stabila och aktiva folk, Jag kommer göra så att fastighets byrån blir ett populärt jobb och vi kommer sälja mycket hus. jag kommer bygga och lägga ut mycket hus så folk kan köpa utan att behöva gå t fastighets byrån, kommer ha öppet mycket och kommer vara snäll mot mina anställda
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har faktiskt inga erfarenheter förutom att jag kollat på limpis vido
Hur ofta kommer du vara inne? vardagar 15 till 23
helger 13 till 02-03 samma med lov
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? självklart
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? näe
Har du läst våra Regler? yes