Nekad .Maxi | Ansökan till Servervakt [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ndreen

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? .maxi45

Vad är ditt Hex:ID 1

Ange ditt födelsedatum 11 Maj 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Varieras ofta men skulle gissa på en rätt så aktivt.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Någon stans runt Juni. Vill tilläga att jag har bytt discord konto precis och min föredetta tag är 1maxi.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har ingen bild just nu men tror de runt 14.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakter har sina uppgifet att hålla koll på spelarna i min närhet. Sedan att vi som servervakter ska visa ett gott exempel hur man rpar, beter sig ingame, följer reglerna mm. Som servervakt ska vi hålla koll runt om kring oss och se till att inga regelbrott sker. Vi ska också kunna använda våra perms på ett bra sätt och inte använda dem för eget bruk. Som servervakt ska vi inte sitta och leta efter problem, om problem kommer till oss så löser vi såklart det och sedan låter dem högre uppsatta ta över men vi ska fortfarande inte leta efter problemen.

Varför vill du bli servervakt på servern? Vill bli servervakt för att kunna hjälpa till här på servern och för det mesta kunna hjälpa dem i min omgivning. Tycker också det är roligt att ha denna rollen och kunna hjälpa till på servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption menas oftast med att du gör saker du inte är menade att göra. Korruption kan användas genom att du väljer att reviva dig själv eller dina vänner efter ett scenario. Abuse menas med att du använder dina perms på fel sätt, du använder dina perms för få spelet att fungera bättre för dig, använder revive på ett sätt det ej ska användas, använder toggleid på ett sätt det inte ska användas på.
Abuse & Korruption kan förekomma på olika sätt. Skulle mest säga att det finns inom kommandet revive & toggleid. T.ex du använder dig av revive efter du har dött för att slippa respawna. Du använder revive för att reviva dina vänner. Du använder dig utav toggleid för att se vart folk är i scenarion.

gått 48 timmar, Du får göra en ny ansökan när du känner att du kommer vara aktiv igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka