Accepterad Maxen2040 | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Maxen2040

Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Maximilian

Vad är ditt discord namn? Mmaxen2040

Vad är ditt födelsedatum? 4 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Olof Gustafsson och han är född 4 oktober 1997. I sin uppväxt så hade han det svårt i skola samt med människor och vara social. Han gick ut hela 9an och sedan fortsatte på ett gymnasium som heter bygg. Under tiden i gymnasiet lärde han sig känna mycket människor och fick många nya kompisar. Olof har en pappa och en mamma som hade det tufft i Olofs uppväxt då han alltid ville ha dom finaste och dyraste kläderna och även började snusa i gymnasiet så det blev väldigt dyrt för både han och hans föräldrar. Efter han tagit studenten så valde han att inte studera vidare och fortsätta jobba direkt och hittade ett jobb väldigt tidigt och började jobba och tjäna pengar tills han köpte en bil och hydre en lägenhet i södra södertälje. Efter det så gick hans liv mycket bra och går även idag väldigt bra då han fick en viderbefodran och skaffat hus och många fina nya och dyra bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med mycket bra rp och mycket roliga scenarion och liknande samt att försäka hjälpa dom nyare i rpn och ha mycket roligt. Vill även försöka att ansköa om att bli helper eller liknande så jag kan hjälpa till mer folk och hjälpa att utveckla servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på sig själv utan att det ska vara roligt för båda spelarna i ett scenario så att man inte alltid vinner så att motparten också ska vinna samt att vinner man alla scenarion så blir det trågigt efter ett tag och därför inte alltid behöver vinna eftersom ofta blir det också kul när man förlorar så man kan dra ut på scenarion mer.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag läst era regler många gånger. Rdm-dödar folk utan någon anledning, vdm dödar folk med ett motordrivet fordon utan anledning, metagaming- använder information utanför spelet för att kunna hjälpa till inom spelet, sunt-förnuft- Att man ska rp'a som att det vore riktigt och inte göra overkliga saker som man inte skuylle kunna göra i värkligheten

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har mycket erfarenher inom roll spel jag varigt medlem i Unive sedan 2020 eller om det var 2021 och varigt borta ett tag och inte kört på länge men jag har spelat bara unive sedan 2021 och varigt medlem samt krim så har mycket erfarenhet inom olika slags scenarion. Medan jag varigt borta nu har jag tappat min medlems roll som jag nu ansöker om igen för att kunna

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte direkt asså, har dyslexi om det skulle vara något tillexempelt men annars inget

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka