Nekad max_lyck151 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max_lyck151

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199409275113/

Ditt Hex-ID: 1100001565e20e9

Vad är din discord tagg? max_lyck#0142

Vem var det som bannade dig? akam-p

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-03-05 101726.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det var för att jag vart dry byad i cirka 20 minuter och sen så körde jag iväg men dom följde efter mig så jag körde en runda i grow street men sen så valde jag att köra in i huset då polisen började närma sig. sen så kom polisen och då fortsätter dom och jag kör ifrån sen så kommer jag undan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var för att jag vart dry byad i cirka 20 minuter och sen så körde jag iväg men dom följde efter mig så jag körde en runda i grow street men sen så valde jag att köra in i huset då polisen började närma sig. sen så kom polisen och då fortsätter dom och jag kör ifrån sen så kommer jag undan. sen så kör min kompis ut ur huset och jag ser det och dom kör in i han så han flyger ut och dör. då kommer jag och ska hjälpa han men dom står kvar där. sen så åker dom och då blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktif ban då jag gjorde fel. det var för att jag vart dry byad i cirka 20 minuter och sen så körde jag iväg men dom följde efter mig så jag körde en runda i grow street men sen så valde jag att köra in i huset då polisen började närma sig. sen så kom polisen och då fortsätter dom och jag kör ifrån sen så kommer jag undan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det var en gång jag var på piren och en lallare kommer fram till alla bilar och sparkar på dom. sen så kommer han till min och staff väljer att banna mig men jag visar klipp i support och då så blir jag unbannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat är att stanna kvar och gömt mig tills dom hade åkt iväg eller att bara dra och inte vända om.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka