Accepterad max_lyck | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max_lyck

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197988604549/

Ditt Hex-ID: 1100001565e20e9

Vad är din discord tagg? max_lyck

Vem var det som bannade dig? analytikern

Bild på banmeddelande: ua.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tog vapen när jag var polis av folk som var döda. sen säger analytikern att jag tog de och fick det i mitt inv men när man tar vapen via f6 menyn så kommer det auotomatiskt till polis förrådet. sen så vet jag inte varför han bannade mig utan några bevis. och när jag frågar om bevis får jag inget svar. Jag är unbannad men får inte bli medlem för att philip råkade göra så alla vart unbannade och nu måste jag göra banöverklaga. det är därför det är en grå bild. för kan inte ta bild på bannen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var i grove street med min polis kollega. vi åkte runt och patrulerade sen så hörde jag massa skott. så vi åkte dit och såg 3 män ligga nere. så vi ser en bil åka därifrån och fattar ganska snabbt att det var en skottlosning här. så vi kollar puls på alla män och senare säkrar vi de. inget mer med det och efter typ 1 timme går jag och lägger mig då det var sent på natten. sen vaknar jag av att min IRL polare ringer mig och säger att vi ska komma support. så vi sitter support och analytikern skriker och skit, jag frågar om bevis men han svarar inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det var en felaktig ban då jag inte gjorde något fel. jag gjorde exakt så som en polis ska agera. fattar bara inte varför han bannade mig och satt och skrek i support. tror bara att han vart arg för han förlorade sitt vapen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för vdm. jag var uppe vid ecstasyt och där kommer några grabbar. jag säger ta inte över men dem väljer ändå att göra det. dem sitter kvar i sin bil och då väljer jag att köra in i dem så att dem ska hamna utanför cirkeln.sen blev jag bannad i 1d för vdm. dem andra bansen e rätt gamla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra var att säkre männen på sjukhuset men valde att säkre de på plats då det kom personer dit hela tiden, så ville att vapnerna skulle vara på ett säkert ställe och inte att någon kommer och lottar han på det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka