Nekad max_lyck | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max_lyck

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197988604549/

Ditt Hex-ID: 1100001565e20e9

Vad är din discord tagg? max_lyck

Vem var det som bannade dig? lindasankenlover

Bild på banmeddelande: bannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att hoppa ut och skjuta efter att grabben hade kört in i min bil så den gick sönder och vägrade att betala eller stanna när jag riktade. jag förstår att jag borde inte skjuta där men jag tänkte på mitt liv först och sen hans. för att om jag hade sprungit iväg hade han hoppat ut och skjutit mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag tog ut min sab från torget och då rök den lite. Sen såg jag en bil på torget och skulle fråga ifall han kunde skjutsa mig. sen så började han hetsa så jag sa ba till han att va tyst och jag hopade in i min rykande bil. jag kör mot grove street och han kör efter mig. sen väljer han att köra in i mig lite och jag säger då till han att han ska betala 10 tusen eller vad det var för att den inte var försäkrad och det är min bil som han har tagit sönder . sen så går den helt sönder så jag hoppar ut och riktar på han. men han väljer att köra så jag lägger 3 skott och han dör efter det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde ju fel. det är inte de jag säger. men att det skulle vara 1 vecka var lite väl. och att det fanns ett scenario bakom de så det var inte rdm. och ifall jag inte hade skjutit så hade han hoppat ut och skjutit. så det är därför jag gjorde fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag var i grove street med min polis kollega. vi åkte runt och patrulerade sen så hörde jag massa skott. så vi åkte dit och såg 3 män ligga nere. så vi ser en bil åka därifrån och fattar ganska snabbt att det var en skottlosning här. så vi kollar puls på alla män och senare säkrar vi de. inget mer med det och efter typ 1 timme går jag och lägger mig då det var sent på natten. sen vaknar jag av att min IRL polare ringer mig och säger att vi ska komma support. så vi sitter support och analytikern skriker och skit, jag frågar om bevis men han svarar inte. det jag lärde mig av denna bannen var att rpa mer realistiskt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra var att säga till han att hoppa ut ur bilen och ifall han inte hade gjort det kanske jag hade kunnat skjuta ett skot mot hans bil och sen springa därifrån. men det jag gjorde var att döda han.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag. jag kommer inte skjuta i första hand utan det kommer att vara sista utvägen. ska rpa mer scoisialt och för bådas sidor.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka