Nekad max_lyck | Beslut Överklagan [ken12]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max_lyck

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Ditt discord namn: max_lyck

Ditt Hex-ID: 1100001565e20e9

Vad för typ av beslut gäller det? indragen kriminel då jag hade två varningar redan

Vem/vilka tog beslutet? .ken12.

Varför tror du själv att beslutet togs? för att enligt staffsen hade jag fear rpat men det är endas en sida av hela scenariot. Det som hände först var att de kom en rawbike och försökte döda mig och mina 2 grabbar. jag skjuter ner båda från rawbiken och en av de dör. istället för att döda den andra väljer jag att göra ett socialt scenario och kidnappar han. han emote abusar men till slut tar vi han. han rpar inget med oss och tar ba våra id och säger vet ni vem jag är. vi ber han ta upp händerna för våran egen säkerhetskul och tar hans vapen och mobil. men håller på att ta upp och ner händerna i minst 30 sek så vi inte kan söka igenom han, efter typ 10 sek kommer 2 bilar full packade med hans vänner och vet exakt vart vi står. de börjar skjuta mot oss och de skjuter ner mig. killen som riktar på mig är mitt uppe i en öppen skottlossning och riktar på massa andra och då tycker jag att han kan förvänta sig ett skott i huvudet om han beter sig på det sättet. plus så var det värsta skottlosningen så jag rpade på att hade adrenalin. okej jag hade fattat om det var jag och han ensamna då hade jag tagit upp händerna men nu när de sönder meta gaima och det var en stor skottlosning så borde han förvänta sig vad som kan hända.

Hur är beslutet felaktigt? ken som då tog ärendet har tre gemensamma vänner, varav en av dem är andre. som var askar bossen för cirka 2-3 dagar sedan. killarna som hoppade support på mig var även med i askar. tidigare igår så hade kerstin/smilla lagt en minus rep på ken, så här lyder den "-rep @ken Tar sina vänners ärenden, påstår att det kommit in anmälan men visar sig vara klipp i pm från sin gamla boss. Ljuger och hittar på saker under ärendet. Börjar även hoppa på andra i support som sitter tysta och blir aggressiv gentemot dom fast dom var med i scenariot. Bör kanske inte vara staff om man inte kan hantera sina känslor när andra har lugn ton och pratar normalt? Synd att det tog över 1h för dig att inse att det du gjorde faktiskt var fel, men du bör inte vara kriminell ansvarig om du inte kan vara opartisk. 🙂" det visar sig att ken även har vart med i askar tidigare och darför tycker jag att beslutet är felaktigt. det som hände med mig var samma sak att han ber mig hoppa support och då säger han att en anmälan har kommit in på mig. så det finns flera kopplingar med att han tar sina vänners support ärenden. plus så gav han bara mig åtgärder och inte motpartens sida. tycker att han inte förtjänar staff. Plus så hade de et klipp som de hade redigerat bort ljudet på så man inte hör de meta gaima. tycker detta borde kollas igenom och vill att Hapyxz🎅

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: vill att Hapyxz🎅 ska kolla igenom detta. har skickat alla bevis som är relaterade till ärendet i ditt pm.

Max för att han gör fel så betyder det inte att du också kan, sedan vägra du visa någon sorts bevis på det du påstår ha hänt under scenariot.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka