Accepterad max553m1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

max553m1

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199180387085/

Ditt Hex-ID: steam:110000148b9930d

Vad är din discord tagg? m.axthedon

Vem var det som bannade dig? Avzo

Bild på banmeddelande: pban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att från staffsens sida såg det utt som att jag trustade en spoofer med med menig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde min bil när en kille skriver till mig i /m det stog lilleman och han ville bli turasdad då trodde jag att det va min polare då skrev jag va du är medlem då skrev han ( kan du trusta mig mwh lekkez ) och direkt efter de så skriver en annan till mig som frågar samma sak då märker jag att något är skumt jag svarade inte på han och försökte detrusta den andra som jag trusta men gick inte access denide.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en väldigt hård återgärd speciellt som en grön spelare har inte blivt bannad på typ 7 månader fick inte förklara mig själv tror ni hade förstått om ni hade hört min sida på det hela, det är omöjligt för mig och veta att han spoofar, jag trodde han var tillbaka och ville RPa hade ingen aning att han fortfarande var bannad. det hade varit väldig dumt att trusta en spoofer medvetet efter som jag inte känner han så bra vi va bara med i samma gäng.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lall, powergaming, resten kommer jag inte ihåg men har lärt mig av mina tidigare bans. Har 7 tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda hade varit att använda mig av /help och bett en staff detrusta han men jag hade inte det i åtanke just då efter som att jag inte trodde att han skulle gör något så idiotiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag ska att alltid tänka två gånger innan jag gör något. Sen att aldrig trusta någon jag inte kan lita på till 100%.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hård åtgärd? Du trustar en spoofer, hur tänker du

Hård åtgärd? Du trustar en spoofer, hur tänker du
Efter som jag inte visste tyckte jag att den var hård. Men jag vet ochså att man har ansvar om vem man trustar men jag tänkte inte så långt under den situationen vilket jag ångrar var upptagen IG just då, är ingen spelare som vill förstöra på unive villket man kan se på min historik. Det kommer aldrig hända igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka