- Meddelanden
- 142
- Reaction score
- -31
Vad är ditt namn i verkligheten? dennis
Ditt discordnamn: dennis0145_20180
Ange ditt födelsedatum 21 Februari 0006
Varför ska just du bli staff? jag vill ha på servern och det är inte lalare
Vad tycker du inte fungerar på Unive? jättebar
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag behöver mer information om vilket problem du sytar på kan ge mig fler detaljer så att jag kan hjälp till bättre
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att agera professionellt handlar om att skape ett gott intyck och bidraa till produktive arbetsmiljö
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? genom att impeplemplementera dessa strategier kan du skpa en bättre balans mellann arbete och privatlive vilket kan lede till ökad produktvtet och välbefinnande
Hur länge har du spelat på Unive? förra året tror jag
Har du tidigare erfarenheter som staff? nej
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? mej
Ditt discordnamn: dennis0145_20180
Ange ditt födelsedatum 21 Februari 0006
Varför ska just du bli staff? jag vill ha på servern och det är inte lalare
Vad tycker du inte fungerar på Unive? jättebar
Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? jag behöver mer information om vilket problem du sytar på kan ge mig fler detaljer så att jag kan hjälp till bättre
Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? att agera professionellt handlar om att skape ett gott intyck och bidraa till produktive arbetsmiljö
Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? genom att impeplemplementera dessa strategier kan du skpa en bättre balans mellann arbete och privatlive vilket kan lede till ökad produktvtet och välbefinnande
Hur länge har du spelat på Unive? förra året tror jag
Har du tidigare erfarenheter som staff? nej
Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? mej